Gå til innhold

bekreftet graviditet hos lege??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange her som ikke har fått bekreftet graviditeten sin før første kontroll? jeg skal evt. på kontroll i uke 12..hadde kanskje vært greit å få det bekrefta av legen?eller holder det med de 10 testene jeg har tatt!??:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok det at om du hatr tatt 10 tester er det positivt, og legen tar vel bare en til lisoom.

Skrevet

jeg fikk det bekreftet hos lege i dag, er 14+6 :P Hehe, jeg stolte på den ene cb digital som viste "gravid" i slutten av mai jeg. Men du kan jo alltids stikke innom legekontoret med en urinprøve og be de om å ta en test, det er vel gratis dersom den er positiv tror jeg.

Skrevet

Hvorfor i all verden skal du testes pånytt hos legen hvis du allerede har tatt 10 (!) tester allerede som er positiv???? Jeg tok kun en test hjemme, jeg, og har ikke tatt noen graviditetstest hos legen i etterkant. Og at jeg er gravid er ingen tvil da, her jeg går med sprekkferdig mage og snart skal nedkomme..

Skrevet

"keisersnitt 13.07.07": det var bare et spr..første gang jeg er gravid og ikke alltid like lett å vite hva som er vanlig.

.. grunnen til at jeg tok de 10 er fordi jeg akkurat hadde bestilt en beholdning fra billigtester.no.. moro å bruke opp..;)

Skrevet

tok to apotektester som begge var positive. Legen tok ingen, det har de ikke gjort på de to forrige heller. De stoler på hjemmetestene, særlig når du har tatt mer enn en.

Skrevet

Jeg tok en svak postitiv hjemmetest, ingen hos legen, men her er det bolle i den berømte ovnen jah..så de du har tatt holder lenge for legen også ;o)

Men jeg synes selv det var litt rart å ikke få det skikkelig bekreftet av en lege...

Lykke til!

Skrevet

på rutinekontroll i uke 12 der man tar blodprøver og lignende får man det jo bekreftet...da de fyller ut helsekort osv!!

Skrevet

var på første kontroll i uke 8. fastlegen tok ingen urin prøve av meg, men tok derimot en blodprøve.

Skrevet

fortalte også legen at jeg hadde fått + på to apotek tester!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...