Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 I bøtter & span , er dette normalt? Hvordan ser en normal utfold ut i svangerskapet?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har i allefall en hel "foss".. Kjenner at det rinner ut.. Nesten ekkelt.. Varierer litt i konsistens, men er nok så flytende.. Hehe.. Sorry detaljene, men siden du spurte.. =)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 får man ikke detaljer , så skjønner man heller ikke noe
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg hra og dette prob, føler nesten att det er fostervann av og til.. har du sjekket det hos legen? jeg har ikke gjort dette ennå, men må vel det nå, bar efor å være sikker:)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Har det også sånn, og ble redd det var fostervann. Fikk komme på sykehuset og sjekke. Tok UL og GU, men alt stod bra til. Kan være babyen presser litt på blæra di også uten at du merker det. Men det kan jo være lurt å høre med legen din for sikkerhetsskyld.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Ja har jo vært på ul, og da stoo alt bra til:):)ikke noe avik på fostervann der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå