Gå til innhold

Utflod..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I bøtter & span , er dette normalt?

Hvordan ser en normal utfold ut i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i allefall en hel "foss".. Kjenner at det rinner ut.. Nesten ekkelt.. Varierer litt i konsistens, men er nok så flytende.. :)

Hehe.. Sorry detaljene, men siden du spurte.. =)

Skrevet

får man ikke detaljer , så skjønner man heller ikke noe ;)

Skrevet

Nei, nettopp. =)

Skrevet

Jeg hra og dette prob, føler nesten att det er fostervann av og til..

har du sjekket det hos legen?

 

jeg har ikke gjort dette ennå, men må vel det nå, bar efor å være sikker:)

Skrevet

Har det også sånn, og ble redd det var fostervann. :) Fikk komme på sykehuset og sjekke. Tok UL og GU, men alt stod bra til. Kan være babyen presser litt på blæra di også uten at du merker det. :) Men det kan jo være lurt å høre med legen din for sikkerhetsskyld. :)

Skrevet

Ja har jo vært på ul, og da stoo alt bra til:):)ikke noe avik på fostervann der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...