sebbe Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har hatt en slitsom kveld/natt. Det begynte i går kveld med sterke kynnere. Og i går hadde jeg nesten ikke kjent liv siden formiddagen. Gjorde alt for å prøve å få tulla i magen til å bevege seg,men kjente fremdeles ikke noe. Så 22.30 i går kveld så bestemte vi oss for å ringe føden. Har termin 15 august. De ville at vi skulle komme inn for en sjekk. Alt var bra men tulla (heldigvis!). I løpet av en halv time ble det registrert 6 kraftige ynnere. Ble sjekka og hadde en cm åpning. Hadde krafige kynnere til i femtiden i morges. Har fremdeles kynnere men ikke så sterke,så nå håper jeg det ikke er lenge til fødselen er i gang. Selv om jeg vet at en kan gå med åpning lenge før det skjer noe. Dette ble litt syting men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå