Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en slitsom kveld/natt.

Det begynte i går kveld med sterke kynnere.

Og i går hadde jeg nesten ikke kjent liv siden formiddagen.

Gjorde alt for å prøve å få tulla i magen til å bevege seg,men kjente fremdeles ikke noe.

Så 22.30 i går kveld så bestemte vi oss for å ringe føden.

Har termin 15 august.

De ville at vi skulle komme inn for en sjekk.

Alt var bra men tulla (heldigvis!).

I løpet av en halv time ble det registrert 6 kraftige ynnere.

Ble sjekka og hadde en cm åpning.

Hadde krafige kynnere til i femtiden i morges.

Har fremdeles kynnere men ikke så sterke,så nå håper jeg det ikke er lenge til fødselen er i gang.

Selv om jeg vet at en kan gå med åpning lenge før det skjer noe.

 

Dette ble litt syting men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...