Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg er helt grønn, lille tassen skal begynne i barnehagen snart, han er litt over et år. Hva er de beste dressene til utebruk, ikke altfor dyrt? Og, bør det være med avtagbart fleecestoff? Barnehagen nevnte dette...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Det kommer jo helt ann på hvor mye penger du vil/kan bruke på dress og om du vil kjøpe ren vinterdress eller en som kan brukes våde høst/vinter/vår. Selv har vi hatt Troll classic vinterdress uten avtagbart for til snuppa i vinter som var. Da var hun 1 år. Var strålende fornøyd! Kommer nok til å velge den igjen. Har bare ikke bestemt meg for om vi skal ha den med avtagbart for for å slippe å kjøpe vår/høst dress også. har hatt name it nå i vår og den var helt grei, Men det er jo tusen ting å velge i! Og du må finne det som passer for ditt barn og deres behov i forhold til klima osv.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Å ja, så ikke denne, så trøtt som jeg er nå... Mange ulike merker her ja! Da får jeg kikke litt. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå