Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Noen forslag? Helst ikke for dyr...fattig
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 kjøpte buzz til sambo jeg.. han fikk den nå da..hehe.. ble kjempegla.. og fint tidsfordriv mens vi venter..hehe:)
Gjest Ut på tur Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg pleier å anbefale bæresjal jeg. Pappaen her i huset kan ikke vente med å bære, har allerede pakket det i sykehusbaggen så han kan bære på sykehuset Sjekk dete bildet på tettinntil.com http://tettinntil.com/images/Forsidebilder/SOMMERBILDER/pappabarer.jpg
nurket4a Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg har kjøpt en tskjorte som står verdens beste pappa på. Fant den inne på nine.no Det finnes også en nettside som heter verdensbestepappa. I tillegg tenkte jeg å lage et gavekort på tatoering til han. Det har han snakket om lenge.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg har kjøpt første serie av Rome på dvd til han, så kan han kose seg litt og se på den. Han får den når babyen er født.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe gavekort på skulder/nakke/ryggmassasje til ham, han har massert meg nesten daglig de siste månedene - veldig snilt av ham. Jeg orker sikkert ikke å gi igjen det selv når babyen kommer ut og jeg sitter med stive ammeskuldre..
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 vi har en litt dyr gave da, men den var til oss begge. Hadde egentlig bestemt oss for å ikke kjøpe no gaver (gaven ligger jo i magen) men 5 dager på overtid begynte vi å kjede oss så da gikk vi å kjøpte oss et digitalt speilreflekskamera. Så nå øver vi oss på å ta bilder mens vi venter på fotomodellen:)
@nne p@ l@nne Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Hvis huset er vasket, ryddig og pent når jeg kommer hjem fra sykehuset skal han få gave. Hvis ikke tror jeg jeg må vurdere det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå