Gå til innhold

da har jeg bestilt modningsakumpetur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette?

Jeg skal begynne å ta det i neste uke da er jeg nesten 38 uker:)

jeg tar i tillegg bringebærkapsler..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor da?? Har du prøvd det før? er det ¨å anbefale?? tenker på det jeg også

Skrevet

Har ikke prøvd det før nei..men har hørt fra andre at det er å anbefale..

Skader ikke å prøve:) Det skal jo bare hjelpe å mordne livmortappen bedre og at det blir mer tøyelig der nede..

Skrevet

jeg er da i bardufoss og gjør det hod ei fysioterapaut/akumpetør, koster 250kr timen, da får jeg massert i øvre del av ryggen oxo..i tillegg..

Skrevet

¨fortell om opplevelsen senrere da!

Skrevet

det skal jeg

Skrevet

Hei,

jeg har tatt modningsakupunktur 1 gang (søndag) og skal få neste behandling i dag. Forrige gang kjente jeg at jeg fikk litt mer kynnere, men ikke plagsomt. Har termin om 9 dager (18 aug UL termin, 8 aug menstermin) og er førstegangsfødene. Så om dette hjelper vet jeg ikke da jeg heller ikke har noen annen fødsel og sammenligne med, men spennende er det iallefall.

Skrevet

når kan man begynne å ta modningsakupunktur, når man begynne i uke 38 (altså 37+1)?? er er det når man er 38+0?

Skrevet

Jeg bestilte time i dag, skal begynne neste uke, da er jeg i uke 35 og hun sa det var den beste tiden å begynne på. I tillegg har jeg fått craniosacralterapi hos en osteopat, vet om flere som har fått det før fødsel, og veldig ofte gjør det åpningsfasen mye lettere og raskere.

Skrevet

Jeg har og bestillt idag! er i uke 35+5, dvs uke 36 neste uke! gleder meg til det:) håper hun har peiling på snuing også...siden hun ligger i seteleie.........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...