Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Thyra fikk dem for et halvt års tid siden. Nå blir de bare fler og fler. Vet de forsvinner av seg selv etter en stund. Men har dere noen tips på hvordan hun skal bli kvitt dem lit raskere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er en molusk? *ler* Jeg vet ikke en gang det jeg,...så gode råd kan jeg neppe komme med....

Skrevet

Molusker er små "utvekster" på kroppen som følge av et virus. Som regel skal disse gå over av seg selv, men det kan ta mange mange måneder. Om det blir flere og flere så ville jeg anbefalt å prøve homeopati (hørt at det kan hjelpe), evt skrape dem bort hos hudlege. Det gjorde vi med eldstemann og hun ble kvitt det. Brukte bedøvelse så det gjorde ikke vondt!

Ville nok prøvd homeopati først og fremst:-)

Skrevet

Aha...da vet jeg hva det er...for eldste jenta har en...Kan det være det samme. Det var ihvertfall et virus som gjorde det....

Ser ut som en avart av vorte...men samtidig ikke...

Skrevet

dritgreigutten hadde det i to år før det gikk bort, men rett før det gikk bort så tok det helt av, så kanskje???

det er jo en slags vorte som modnes...

Skrevet

Takk jenter.

Har en vennine som studerer til homopat. Tror jeg skal be henne sjekke om det finns noe som tar det vekk. Har også surfet lit på nettet og der finns det forslag om bananskal, nedfrysning, tea tree olje. Samt skrapes bort hos legen. Men legen på helsestasjon sa det ble mye blod og tårer. Så hun anbefalte det ikke.

Skrevet

Det høres jo bra ut med en venninne som kanskje kan hjelpe:-)

Men jeg blir stadig forundret over dumme leger......sukk.....har gjort dette med eldstejenta, vi smørte på bedøvelseskrem som legen ga oss ca 1 time før vi fjernet det.....Ikke såå mye blod da........høres jo nesten ut som slakt;-))

Men klart det beste om kroppen kan få hjelp til å kvitte seg raskt med viruset, så jeg stemmer for homeopati. Og kommer helt klart til å prøve det selv om lille rosa skulle få det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...