Gå til innhold

mega mage!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger langt over på det grønne feltet på symfyse mål. alle spør om jeg skal føde idag. men jeg er "bare" syv månder på vei, men har en mega mage. klarer nesten ikke komme meg ut av sengen selv. klarer ikke ta på sokker selv. Er det bare meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

folk sier til meg at jeg er stor også, men greier fremdeles å barbere legger å sette på sokker selv da..hehe litt stolt..:) komme ut av senga går fint men bekkenet er det som gjør det vanskelig her:( mange som får stor mage fort, og stagnerer litt på slutten da.. kanskje du gjør det? kan jo hende du har en stor baby i magen også.. ikke godt å si.. alle er forskjellig:)

Skrevet

Hei ja jeg har nok en stor baby også selv om jeg ikke har spist spes usunt! Er bare litt irr med alle disse kommentarerne om hvor stor jeg er. Får håpe du har rett at det stagnerer litt på slutten

Skrevet

Hei! Mitt symfysemål var også langt over den grønne når jeg var hos jordmor i går.. Liker det ikke når ting ikke er på normalen. Hadde blodtrykk på 140/90 også, så jeg måtte til sykehuset for å utelukke svangerskapsforgiftning. Har fått endel vann i kroppen også. GUDSKJELOV var det ikke flere tegn til det.

Skrevet

Hei hei:)

Jeg er og en av de med mega mage!!!!!!!!! "Nå er det ikke lenge igjen??" Ehhh jo faktisk termin i oktober jeg:) eller "er det tvillinger??" neeei, bare stor jeg:)

Samme sist jeg var gravid, ligger langt over skjemaet.. Ikke alltid at babyen er stor da selv om vi ligger over. Hos meg er den nok litt stor:)

Skrevet

Å ja forresten her er det ingen strømper som kommer på:) Rabalder når det skal er snu tid i sengen... Ikke så spretten lenger på en måte:):):)

Skrevet

Slik har det vært her også lenge. Hva er cm deres rundt magene da damer?

Skrevet

har ikke målebånd jeg..hehe..

Skrevet

hiver meg med på denne her du:)

folk har spurt i to måneder nå om det er tvillinger jeg venter. hehe, kan ikke annet å flire. er i min 34.uke nå!

sliter litt med å ta på meg sokkene, men har funnet en metode for det. (takk gud for mye hofter :P )

komme meg opp av sengen har vært ett problem lenge, men det er pga bekkenløsning. Heldigvis er det sjeldent at jeg er nødt til å be om hjelp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...