Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvordan skal jeg greie å komme meg videre? Barnefar dumpa meg ti dager etter fødselen, og vi bor i samme blokk. Nå 2 uker etter bruddet har han funnet seg ny dame, og de driver å styrer hele tiden, og i blokka vår er det LYTT! Dette er drepen... Jeg kan ikke selge leiligheta mi, og han nekter å selge sin. Faen!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Om jeg var deg, ville jeg bare ignorer dem. Dem går lei når dem skjønner at dem ikke kan terge deg på den måten....om du skjønne.
Gjest marie-s Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 For det første om det kun er gått 2 uker etter bruddet så kan du nok ikke vente å komme deg videre med det første om du var veldig glad i han. Det jeg lurer på er hvorfor kan du ikke selge leiligheten? Du bør jo også sjekke dette opp med NAV, tror man mister rettigheter som aleneforsørger også om en bor i samme oppgang som den andre foreldren. Ellers så får du ha lykke til og prøv heller å tenk på barnet ditt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Det stemmer det ja, at man ikke regnes som aleneforsørger dersom begge bor i samme blokk. Så da får dere ikke rettigheter som aleneforeldre har.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg leste et sted at hvis det er flere leil. i samme oppgang, vill det kunne regnes som aleneforeldre. Altså slik som min blokk, er det 6 leil. i hver oppgang, Det regnes som egen bolig, hver for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå