Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Nå tenker jeg ikke på bråk altså, men leggetid. Etter hvilket klokkeslett synes du selv at du er sen i seng? Jeg legger meg som oftest rundt klokken 21.30-22.30 og alt etter 23.00 er sent for meg for tiden ;-) Blir sikkert litt andreledes når natteammingen er over.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Akkurat nå er etter klokken et sent,, men når jeg begynner å jobbe så vil det nok bli etter 22-23
♡ Rødhette ♡ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Alt etter 01.00 er sent for meg.. Men mini sover som regel lenge og jeg jobber mye netter.., så sliter litt med døgnrytmen iblant=)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Etter 24 er alt sent. Pleier å legge meg mellom 23.30 og 24. Er ikke trøtt før. Slik har det vært de siste 10-15 åra. Ofte opp og stå mellom 6 og 7 om morgenen:)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 så flink du er da. er aldri i seng før 23.30. alt etter 24 er seint. og så er det morning i huset mellom 06 og 06:30... må bli flinkere jeg og
hit og dit Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Skal eg på jobb/skule er eg som regel i seng til elleve, alt seinere enn dette er seint. I helgene kan eg glatt sitte lenge oppe, men eg synes det blir vel seint etter to.
Arb.ledig husmor Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Når klokka begynne å nærme seg 22.30, begynner det å bli seint for meg...
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Hvis jeg legger meg etter 23 da er jeg sent i seng , gubben er sent i seng alt etter 02.00 Du skjønner sikkert hvem av oss det er som blir vekket av mammmmmmmaaaaaaaaaaaaaa og må stå opp midt på natten og om morningen.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Har ikke noe valg ;-) Er stuptrøtt når kvelden kommer og sover sjeldent godt etter klokken 3-4 om natten fordi mini som oftest sover så urolig da.
1stor1liten =) Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Vil helst ikke legge meg etter 23.00. snuppa er oppe så tidlig at jeg trenger søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå