Helnøtt med spire:) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Og ikke misnt små jentene vår. Vi skal nå i år på vår første ferie på litt over 3 år. Vi har ikke hatt økonomi. Jeg gikk på skole, måtte slutte pga hun fikk kolikk (orka ikke det i lengeden, dermed hadde jeg ikke jobb) Holdt på å søke, så ble jeg jammen gravid! Og han har vert lærling. Men nå er han ferdig og han har fått ny god jobb (begynner ikke før begynnelsen ellermidten av oktober. Så nå er det lite penger derfra. Men jeg har god stilling, så vi klarer oss kjempe! (til og bare ha ei inntekt for øyeblikket) Så nå ja hehe gjett hvor vi kal da dere;) Vi reiser 05.30 i morgen til dyreparken. Har fått gratisbilletter og barna går gratis. Alle regninger er betalt, altid godt hehe og vi leier ei hytte for 400!!(ei hel helg) Ikke store ferien, men skal si dere at vi gal gleder oss hele familien;) hehhe..og vi som ikke trodde det ble noe ferie i det hele tatt. Er sprudlende glad i dag:D:D
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ååååå så koselig da kose dere masse på ferie alle 4!
Helnøtt med spire:) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Takk takk! Det skal vi jammen meg gjøre:) Klarer nesten ikke å tro det hehe.. blir så deilig!! *sukk*
hostogharkheledagenlang Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Å det hørtes veldig bra ut , kos dere masse da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå