Gå til innhold

Roma eller praha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på kjærestetur (langweekend) i enten i slutten av august eller slutten av september... Står mellom roma og praha..

Hvor ville du reist på denne tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Roma helt klart...

Skrevet

Hvorfor?:)

Skrevet

Så heldige dere er da;) Ville tatt Praha jeg! Hørt så mye fint om det.

Skrevet

Vanskelig å velge egentlig..! Det er kanskje litt varmere i Roma, men Praha er penere, MYYE billigere og grei weekendavstand..! Roma er sviiindyrt, 100 kr for en kopp kaffe, men samtidig veldig romantisk :-)

Skrevet

har ikke vert i roma men praha er å annbefale. kjempe fin by.

Skrevet

Har hørt veldig mye bra om begge steder... Roma er jo veldig varmt på den tiden, men i praha kan det være surt og kaldt... I praha er det billig og i Roma er det dyrt.... hmm ikke lett dette

Skrevet

ja da er praha mye billigere. spiste 3 retters middag for ca 200 kr. og mye billig krystall.

Skrevet

Jeg liker personlig Roma best... Men det har noe med at jeg bare liker Italia bedre enn Tsjekkia... Men Praha er veldig fint det og.

Skrevet

Heller litt mot praha... men om det skulle være regn og dårlig vær, er det likevel greit å være der? Eller?

Skrevet

Ja! Praha er nydelig uansett :-)

Skrevet

Roma, i hvert fall om det blir slutten av september. I august kan det være grusomt varmt der, men det varierer jo.

Fordi jeg synes det er en mer storslått by, og den er triveligere enn Praha (som også er et hyggelig sted). Aberet er at Roma er en del dyrere, men jeg antar en kjærestetur ikke primært skal brukes til uhemmet shopping i alle fall.

Skrevet

Jeg har vært i både Roma og Praha og Praha er en favoritt=)En utrolig vakker by som jeg kan anbefale på det varmeste!!

Skrevet

Helt klart Praha! Vi har vært begge steder på kjærstetur. Vi begge likte Praha best (ja, ok, vi hadde mest sex når vi var der...ha ha...). Mye triveligere by, vi koste oss når vi gikk rundt i gatene. Billigere var det og. Roma var bråkete, varmt (var der i septembert og det var over 30 grader), møkkete, dyrt og atmosfæren var ikke så god som i Praha. Også holdt vi på å gå oss ihjel! Men, for all del, mye fint å se, mye historie etc.

Så mitt valg er definitivt Praha.... Heldiggriser....

GOD TUR!!

Skrevet

Vi har bestemt oss!! Det blir praha!!!

Noen som kan anbefale et hotell?:):):):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...