Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Til dere som røyker i svangerskapet, hvorfor blir dere så irritert når dere blir konfrontert med dette? Er det den dårlige samvittigheten? Dere bruker unnskyldninger som at det det har gått så bra med mange andre. Røyking er skadelig! Ingen unnskyldning er god nok. Dere er utrolig egoistiske!! Stakkars baby i magen deres!
Krolla og Theodor Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 kom deg inn på kranglesiden eller forumet for røykere
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Tenkte at det var flere som trengte å høre dette! Derfor postet jeg det her. Ellers takk for tips.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Fremdeles ikke her , mange som ikke gidder å lese det du skriver engang , når det ikke tilhører riktig tråd! Så kom deg inn på krangle siden , eller på røykedebatten!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 HAr røykerne rørt deg? Ligger du inni magen på en røyker? Å røyke under svangerskapet er like inviduelt som hvilken truse du velger å ha på deg. Ja ,kanskje det er samvittigheten deres som kommer inn når de blir irriterte , hva så? Legge seg flate & krype foran deg? Klart de har dårlig samvittighet , og la dem bli irriterte , men skal du ta opp slike ting på et forum der det ikke er en røyke debatt , så kan du ikke regne med å bli pent mottat av noen , en annen ting du må huske på er at det er hver sitt valg! Hut deg inn på røykedebatten , eller på krangle siden.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg er helt enig med deg som skrev dette innlegget. Til alle dere som røyker mens dere er gravide: Hvor egoistiske går det an å være!!?!! Tenk at det er et stakkars forsvarsløst barn inni magen deres. Røyker dere i samme rom som de andre barna deres også da kanskje? Nei fysj, hold uvanene deres for dere selv og ikke skad andre, i hvertfall ikke barn!
Krolla og Theodor Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Foreslår at du følger etter HI inn på krangle- eller røykeforumet.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 hva er vitsen med å diskutere dette her hele tiden?? tror du som starta dette innlegget at di som røyker under svangerskapet stopper med d pågrunn av noe du sier? d tror ikke jeg...jeg tror di rådfører seg med lege å jordmor før di gidder å snakke med deg...skal vi lage en debatt om sukker å diverse også då? er jo farlig for barnet d også...ta med deg innlegget på kranglesiden eller røyke debatten.....
jente08&jente2010<3 Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 kan du ikke bare ta dette på kranglesiden eller noe sånn! bare tull å dra opp en krangel her!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Hallo! Det er mange andre temaer som blir tatt opp her inne, som ikke hører inn under her. Ser jo at røykerene går i selvforsvar her. Håper dere får enda mer dårlig samvittighet!!! Røyking er veldig skadelig, vil dere babyen deres så vondt?? kom dere inn på en annen side selv om dere ikke tåler å høre sannheten!!
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 greit at røyking er skadelig under svangerskap. men helt alvorlig,... har ikke du som startet innlegget noe bedre og gjøre enn og kritisere andre? det er helt opp til hver enkelt hva de gjør i SITT svangerskap. selvfølgelig blir røykere irritert.. tror du ikke de vet om hva de gjør med barnet sitt? det er egen røyke debatt og krangle side. og neste gang. virker som du er en j... svak person som ikke tør og si din mening rett til folk og stå for det. signer med nicket ditt før du begynner og krittisere folk.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Helt i orden at du syntes jeg er feig som er anonym. Men det er mitt valg. Hvis jeg ønsker å ta det opp her inne, så er det mitt valg. Tipper at det er mange røykere som unngår røyke debatten. Så slipper de den dårlige samvittigheten. Tenkte de fortjente å høre det her.
kariuss Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Syns det er helt fortjent at røykerene hører det, er jo krangling overalt her inne så er vel et fett hvor man legger ut ting, folk tåler jo ikke dritten her inne uansett....
linus84 Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 hver enkelt får velge selv om de vil røyke eller ikke. ingen er da perfekte!
twoboys & a girl Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Det finnes faktisk verre ting enn å røyke. Tror du de som røyker ikke prøver å slutte?
Mamma'n til lille David Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Til HI, tror røykere er klar over eventuelle konsekvenser dette måtte medføre...tror heller ikke de er så interesserte i hva DU eller noen andre måtte formene om dette heller. tenk heller på deg selv og ditt svangerskap.. det er det som skal ha betydning for deg, ikke hva andre gjør og ikke gjør i deres svangerskap.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Reflex hvis man virkelig prøver å slutte, klarer man det. tro meg. det skulle vært forbudt å selge røyk til gravide. det er min mening!
twoboys & a girl Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 Jeg har røkt i masse år, sluttet når jeg fant ut at jeg var gravid. Ikke alle som klarer det. Synes bare at vi ikke trenger å henge ut de som ikke klarer det. Man står kun til ansvar for sitt eget svangerskap.
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 ja greit at du mener at de som røyker trenger og høre det. og ja det er ditt valg men jeg håper at røykere ikke gidder og bry seg om idioter som deg. bare kommer med kritikk. skaff deg ett liv.
henrikke 91 og torbjørn 07 Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 tenk da jenter... inne på denne siden er det nesten ingen som singnerer med anonym... dette er nok noen som bare er ute etter å krangle og når folk på både røykedebatten og kranglesiden ikke bryr seg lengre må jo de anonyme ta i bruk andre sider... hehe ha sympati for denne anonyme for hun må jo stresse sinsykt mye når hun gidder å krangle om ting hun ikke har noe med å jøre og alle vet at stress det er veldi skadelig for barnet det og
gravid me nr 8 :-) Skrevet 9. august 2007 #21 Skrevet 9. august 2007 hehe støtter henrikke på denne:) alt man kan diskutere her inne..hihi må le litt også.....
lillespirenmin Skrevet 9. august 2007 #22 Skrevet 9. august 2007 Jeg har ikke helt klart å slutte enda,men jobber med saken. Og ja jeg har kjempe dårlig samvittighet overfor babyen min, men du anonym klarer ikke gi med det.. Og ærlig talt, flyter hormonene så forferdelig mye,at du må kritisere andre og prøve å hisse opp stemningen? Husk-høyt blodtrykk er ikke bra for babyen:)
sol og varme Skrevet 9. august 2007 #23 Skrevet 9. august 2007 huff da... var det ikke nylig masse oppstyr over anonyme som klaget på røykere o.l. trodde man hadde fått nok av slikt på denne siden nå jeg... men men... for all del, krangle videre jenter - dere som ikke har annet å gjøre...! godt ingen tar opp godteridebatten, for da hadde vel jeg blitt hengt i toppen av et tre -av alle anonyme da seff haha
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #24 Skrevet 10. august 2007 Til dere røykere. Dere kan komme med all verdens unnskyldninger. Det hjelper ikke babyen deres. Utrolig egoistisk å røyke, tenker dere på skadevirkningene? Det er en grunn til at man blir advart mot det. Syntes noen av dere kommer med usakligheter som å kalle noen for idiot fordi man har en mening. Noen med dårlig samvittighet her?? Lettvint å legge skylda på andre, når man forgifter babyen sin. Ingen vil vel innrømme det. Men det er faktisk det dere gjør når dere røyker.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #25 Skrevet 10. august 2007 Orket ikke lese særlig, men mamman min røyket seg gjennom alle fire svangerskapene og alle barna er friske å sunne som bare det. Er ikke pent å se gravide som røyker, men folk for gjøre akuaratt som de vil!! De gjør ikke noe ulovlig. Er også usunt for babyen å stappe i seg mye sukker og fett, er like fælt å se på gravide som gjør det!! Hilsen røykfri gravid jente:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå