Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Tenkte jeg måtte skrive at alt gikk bra i går, det så kanskje i overkant dramatisk ut at jeg måtte gå så brått Han hadde ikke sett i bagen, derimot var han møkkasur hele kvelden. Han sa ikke noe om bagen i det hele tatt, og da jeg endelig turte å spørre, i verdens mest uskyldige tonefall om han hadde fått kasta den svarte han "Hæ? Å...ja" Så han tenker visst ikke mer på det. Vet ikke hva han surer seg for, og vet bedre enn å mase om det. Jeg er på vei bort på krisesenteret nå, i går var en ny påminnelse om hvorfor jeg ikke vil bo her lenger. Jeg vil bare prate med noen, så får vi se hva som skjer. Tusen takk til dere som "passer på meg" (øh...) håper dere ikke ble redde i går. Også flyttet jeg over til Skravle, siden jeg ikke er anonym mer...
Vesla89 - Er lei! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Så bra da! Fulgt med på deg! Blir snart kasta ut av mamma jeg... Så har samme problemet nesten. Frustrerende.
Festis Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hmm.. vil nok ikke si at dere nesten har samme problem frøken!!!!! Det er LITT forskjell at være redd mannen sin og en mor som synes det er på tiden for sitt barn att flytte ut?! (Hvis da moren din ikke er voldelig, da ber jeg om unnskyldning!!)
Kristin* Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Bra du får snakket med noen, og sortet tankene litt, det er sikkert lurt. Håper alt går bra med deg :-) klem
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Uff uff... syns så synd på deg jeg =( men så bra at alt ordnet seg! kom deg vekk fortest mulig!!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Er tilbake fra Krisesenteret. Vi har skrevet søknad om kommunal bolig, og avtalt at de skal sende svaret i mitt navn, men til krisesenterets adresse. Hun anbefalte meg også å finne en dato som jeg skal flytte ut på, sånn at jeg får det som et mål, og så jobbe mot det. Hun sa at jeg hadde brukt den flyttebagen min som en "sovepute", den lurte meg til å tro at jeg kunne flytte ut når jeg ville, men egentlig kom jeg meg ikke videre likevel, fordi jeg ikke hadde bestemt meg for når det skulle skje. Ok, det ble veldig rotete skrevet, men det hørtes veldig lurt ut når hun sa det. Så nå må jeg sette meg ned, finne en dato, og that's it! Skremmende... hun sa om to uker, men jeg føler det blir altfor fort, da er det liksom alvor...uff, for en pyse... jaja.. det er vel i praksis i gang nå når jeg har involvert Krises. og kommunen.. Det var noen her inne som sa jeg måtte huske å få med dokumenter, det var et kjempefint tips, for det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Jeg skal lage en perm med alle viktige papirer i, sånn at den er bare til å ta med. Også skal jeg finne en dato..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Heihei! så bra at du har tatt fatt i saken og er begynt... viktig å få med alt du trenger, for det er absolutt ikke sikkert du noensinne vil tilbake der. Husk lønnsslipper, fødselsattester osv osv osv. Har dere snakket om hvordan det kommer til å bli iom at faren skal ha ansvar for barn? Det aller viktigste nå er at du kommer deg i sikkerhet sammen med barna dine, og at du har folk rundt deg som støtter deg. Pakk ned det absolutt viktigste. Alt av materielle ting kan kjøpes, men er kanskje en ide' å pakke ned ting som har personlig verdi - arvesmykker, bilder osv. Skriv liste over alt du trenger å pakke ned og lag en plan for hvordan du skal få gjort dette. dette klarer du kjempefint! lykke til og hold oss oppdatert!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg har ikke tenkt så mye på hvordan det blir når den nye babyen kommer, den er jo hans og han har rettigheter... men alt kommer an på hva han gjør etter jeg drar. Klikker han eller blir han helt tragisk ydmyk sånn som han har blitt før, hulker og griner til jeg tilgir ham... så akkurat det må jeg bare se an. Jentungen er min fra tidligere, så der har han ingen rettigheter. Har egentlig ikke så mye av personlig verdi, så det tar jeg når dagen kommer. Vil ikke risikere at han plutselig savner noe, eller finner noe, sånn som i går. Bagen min ser jeg forresten aldri igjen, jeg går ikke ned på Fretex og spør etter den, hehe.. de får bare lure på hvorfor noen gir dem tamponger og såper. Vet ikke hvorfor jeg pakket sånt, får jo kjøpt det, men tenkte vel ikke helt klart. Klærne som lå oppi er for små nå uansett, så jeg får bare kjøpe nye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå