Gå til innhold

Dress til barnehagen-ettåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en god, komfortabel dress til jenta mi til å bruke i barnehagen.

Hvilke dresser har dere til deres små? er dere fornøyde/ misfornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it (samme som Reima), Reflex og Polarn O. Pyret er knallbra dresser..! Reima er også bra, men jeg hadde aldri giddet å bruke så mye penger på en dress som knapt holder en sesong, og dessuten synes jeg passformen på den er teit, altfor diger og boblete, så vanskelig å bevege seg i..! Troll er også en knalldress, men egner seg bedre til større barn synes jeg, vi sverger til denne til storebror..! Går for Reflex eller Name It til lillesøster på ett år :-)

Skrevet

her begynte snuppa mi i bhg på mandag men vet at bhg er veldig fornøyd med reima sin dress...så det blir nok den her ja...jenta mi er 2,5 år...hadde den dressen i fjor også når hun var hjemme og jeg er veldig fornøyd med den...

Skrevet

Jeg har Mikk-Line til min smask og den er super. Til vinteren har jeg trolldress, men tror kanskje jeg må kjøpe en annen vinterdress først for den er i 86.

Skrevet

Synes Troll dressen er god til 1-åring også. Har hatt dressen i 2 sesonger, for vi kjøpte den litt stor (er snøring i livet så det er ikke så ille å ha den litt stor i starten). Og nå har vi kjøpt ny Trolldress til neste sesong!

Skrevet

Vi har vært så utrolig fornøyde med vårdessen til reima, så blir nok vinterdress derfra også :)

Skrevet

Vi har Reima til begge jentene her (hatt det si de var ett halvt år) Og er kjempe fornøyd med dem:)

Skrevet

Vi har Reima dress uten for og er veldig fornøyd. Kjøpte den rundt påsketider (litt stor) og bruker den fortsatt. Når det er kaldt tar vi bare ull under. Den er vind/vanntett og det at passformen er stor syns vi er supert. Har jo gjort at vi kan bruke den lenge og når den ikke er trang har han ingen problemer å røre seg. Men vi har stor gutt da..

Skrevet

Hadde Troll vinterdress i fjor til snuppa. Var strålende fornøyd!! Kommer til å velge det igjen i år tenker jeg!

Hun er født sent på høsten og hadde str 80 i hele fjor. I starten var det bare å stramme strikken i livet. Aldri våt gjennom, ser ikke ut som dressen er brukt i hele tatt og den ble brukt MYE! Alltid passelig varm. Og jeg syntes den var grei å få på og av henne!

Hadde Troll classic uten avtagbart for. Kommer kanskje til å velge det i år? Litt usikker på det!

Men anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...