Gå til innhold

Himmel og hav, jeg renner vekk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen mellomting? enten er det 6 gradeer ute eller så er det 30.....

jeg sitter stille i bare bikini ( vakkert syn, høygravid og maaaaasse strekkmerker....)og det bokstavelig talt renner av meg......

jeg som liksom skulle vaske masse i dag....blir i alle fall ikke noe i dag.....kunne med fordel vært 10 grader kaldere......sukk...

syte syte...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syter litt nå jeg også..Nå har det ikke vært omtrent varme i hele sommer, så kommer det nå når jeg er overtidig. Går rundt i bikinitopp og svetter jeg også. Skal bli godt å bli ferdig snart nå..

Skrevet

ja det skal bli godt! har to uker igjen til termin men er ganske sikker på at jeg kommer til og gå 14 dager over termin......kan bli lange uker hvis det skal fortsette og være så varmt......

Skrevet

Ja, varmen er skikkelig slitsom. Og p.g.a det ikke er noen mellomting så vender kroppen seg liksom ikke til varmen heller, blir ingen "fin" overgang liksom.

Jeg holder på å daue selv. Og leiligheten vi bor i er det ekstremt vanskelig å kjøle ned. Vi kan ha alle vinduer og dører åpne, men alikevel er det 28grader her inne. Og jeg har en ekstrem fobi for insekter så jeg tørr ikke ha dører og vinduer åpne når sambo er på jobb. så det er badstu her, har bare en irriterende vifte som blåser meg i tryne =( Gleder meg til vi skal flytte jeg!

Skrevet

oi hvor bor dere da? her i trondheim er det 15 grader, surt og grått.. hadde knallvær noen dager nå, så nå blir vi straffet med kulde igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...