Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Lille jenta mi på 7 mnd får både fast føde og mm, imidlertid har hun i perioder spist fulle porsjoner fast føde til frokost, lunsj og middag, deretter kommer det gjerne en periode hun bare kniper sammen munnen etter noen få skjeer til alle måltid. Hun spiser ikke mer mm likevel, (tror jeg, puppen kjennes lik ut...). Er det vanlig å være så svingete i appetitten? Og dessuten er hun helt i egen verden når jeg gir. Opptatt av alt annet, er deres opptatt av skjeen eller det rundt? Av og til litt vanskelig å treffe munnen, da hun vrir seg 180 grader for å se på ting hun har sett mange ganger før...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Ja det tror jeg. Mine to yngste er også slik. Spiser mye noen dager og lite andre, spesielt han på snart 3 år har vi merket dette veldig på, men også mini på bare 8 uker har noen dager han nesten ikke vil ha melk og andre dager han spiser minst annenhver time. Eldste har derimot alltid spist mye av hva som helst, men han er somdu beskriver, totalt ukonsentrert. Han er snart 5 år nå da, men har alltid vært slik, er ikke uvanlig at han kan bruke 20-30 min på å få i seg middagen eller 20 min på en liten brødskive...sukk...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har merket at sønnen min også er sånn, nå som vi har startet med fast føde. Sånn som i går bare så han rart på grøten og middagsmaten sin. Null fast føde gikk ned omtrent. I dag har han så langt slukt to digre porsjoner med grøt :-o Så det går opp og ned her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå