Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har dere fått/gitt? Hva synes dere om det? Evt tips til hva? Til mor eller barn?
yasmina Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Syns det er koselig jeg Selv fikk jeg cacaobutter krem,navnebok, spebarnsbok, graviditetsbok,mammatopp..... Og spa for gravide, men det er litt dyrt da ( det fikk jeg av mannen )
wrch Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 tja si det hehe.. kanskje fortidlig å ta gleden i forskudd sånn sett med åkjøpebabyklær men..hadde det vært meg hadde jeg kjøpten liten ting til babyen:) det er jo sååå koselig dah..og siden man ikke vet hva det blir kjøpnoe som både gutt og jente kan bruke hun kommer sikkert til å bli kjempeglad:) lykke ttil
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 takk for svar, begge to;) Tenkte ikke å bruke så veldig mye penger på det, så blir kanskje bare en liten ting som noen søte små sokker, eller en liten body el lue el sånn..men tror nok det blir noe til babyen ja..selvom det er tidlig ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå