Gå til innhold

Når fikk dere tilbake mensen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet at det er skrevet slike innlegg før, men har da dessverre ikke lest dem...føler meg veeeldig premenstruell...er 4 mnd siden jeg fødte....

:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 6mnd etter fødsel... Men hadde gått og trodd den kom i mange mnd da.. Følte meg vel premenstruell..

Skrevet

9 uker etter fødsel...

Skrevet

5 uker etter fødsel - etter 4 dager med ceracette

Skrevet

... og det var dritkipt for jeg var veldig premenstruell uten å skjønne det

påstod for gubben at jeg ikke trodde han var glad i meg lenger osv....

og det midt i ferien - sukk

slutta med cerasette og satte inn hormonspiral nå så slipper jeg det tullet der :)

Skrevet

4,5 mnd etter fødsel, og jeg fullammet.

Skrevet

5 mnd. etter fødsel. Fullammet.

Skrevet

I dag faktisk.. Utrolig kjedelig, har ikke savna det. Sjarmtrollet har akkurat blitt 8 mnd..

Skrevet

3,5mnd etter fødsel. e fullamma å max 2 timers mellomrom inkl om natta åsså.

Skrevet

Har ikke fått den enda. 8 mnd siden jeg fødte. Fullammet til 6 mnd og ammer fortsatt i tillegg til fast føde. Men jeg fikk satt inn hormonspiral 4 mnd etter fødsel, så det er nok derfor tenker jeg. Men om den fortsetter å utebli er jeg bare glad for det. Savner den ikke!!

Skrevet

Har ikke fått den enda.. fullammet til han var nesten 7 mnd, og ammer fortsatt også. Han har nå passert 10 mnd..

Skrevet

Fikk den for noen dager siden, lillegutt her er 4,5 måned. Det suger! :) Har begynt med grøt.

Skrevet

fikk den for en uke siden og da var lillegutt bare 11 uker... Men kan ha noe med at jeg har sluttet å gi mat på natten da han sover rundt siden han var ca. 8 uker. Dritkjipt å få den igjen iallefall:( hehe

Skrevet

Fullamma men fekk den 3 mnd etter fødsel.

Skrevet

I dag, nesten 11 mnd etter fødsel.

Skrevet

7 mnd og 7 dager siden jeg fødte og har fortsatt ikke fått den. Ammer fortsatt en gang om natten.

Har de to siste månedene merket symptomer på at jeg skulle hatt mensen (irritabel, trett, vondt i hodet), men den har ikke kommet. Er bare glad for å slippe:)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare jeg.. for jeg går på Cerazette, og har hatt en slags mensen 2 ganger (i samme mnd,, når gutten var 4mnd) men jeg blødde midt i pillebrettet, og det har ikke kommet NOE blod i den pillefrie uken.. Jeg har imidlertid kjent på sånn øm-før-mensen-mage et utall ganger opp gjennom.. så det skjer vel noe her før eller siden...

Jeg fullammer på dagtid, men gutten sover jo i 7-8 timer på natten, så da er det jo ammepause...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...