Sjefsmegga Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Forventer selvsagt å få en påminnelse tilbake hvis jeg selv blir så TEIT at jeg blir babysjuk igjen seinere når dette marerittet er over. Nå har jeg båret og bysset, puppet og trillet halve natta. Jeg er så trøtt nå at jeg ikke klarer å sove...tippa totalt over. Jeg skal pakke siste rest her og jeg klarer rett og slett ikke TENKE engang hvordan jeg skal pakke ting..og hvilken ende jeg skal begynne i. Jeg er smålei av å stinke gulp, bysse på en bylt med lilla tryne og et stort gap som VRÆÆÆÆLER! Min bror sa at minsta var den type unge man burde låne bort til sånne som har lyst på unge, men som ikke bør få unge..hehe..han er inne på noe der for å si det sånn :-DDD Joda..babyer er skjønne, herlige og man elsker dem uansett...en fy fader hvor sliten man blir når de har kolikk og er urolige... Jeg klarer ikke barnegråt heller...blir nervevrak av det. Videre så har hun bæsja fra nakken og ned til hælene 3 ganger i natt..vi er i vaksine helvete...GRRRRRR!!!! Sorry klaginga...men må bare ha ut litt frustrasjon! Så fort jeg får råa skal jeg svi av egglederene!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 *ler*...sorry Ja fy f det er slitsomt, til tider..
loppefjert Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Er glad jeg er forbi den tida der ja.........og jeg har nok glemt, for jeg er baby-syk:-) Kanskje jeg kan låne babyen din litt.....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå