Ronja65 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hva hadde dere gjort? En gammel venn skal gifte seg på lørdag. Jeg er ikke invitert til bryllupet. (eksen skal være forlover), men er gudmor til hans datter, som nå er 10 år. Hadde dere kjøpt gave til han? Hadde nemlig tenkt å gjøre det, men ble plutselig usikker.
Dotten Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Men, du kan heller ev. sende en liten blomst. Så får de jo en liten oppmerksomhet Men ikke gave!! Ev. kun et kort hvor du gratulerer med dagen og lykke til med fremtiden! Holder i massevis!
Ronja65 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Takk for svar. Kort høres ut som en fin idè.
phantomet Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg holder med Dailis. Ved å sende et kort og noen blomster sier du at du vet at de gifter seg, og at du ønsker dem alt godt. Et annet alternativ er å finne en liten kokebok og skrive hilsenen inne i den... (Ingen stor gave til brudeparet om man ikke er invitert i bryllupet.
phantomet Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 unnskyld...mente selvfølgelig Dotten!!!! Tenkte på Dailis automatisk siden det dreide seg om Bryllup av en eller annen grunn...*ler* Hun er jo bryllups assistenten . Kom på en annen rimelig bok å kjøpe. Finnes i pocket utgave: Den heter Kjærlighetens fem språk. En fin "håndbok for nygifte....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 En flaske champagne med et koselig kort og et lekkert bånd rundt:-)
Ronja65 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 Takk for svar jenter. Ja, kanskje en flaske sjampis, med kort, var en lur idè. Får tenke lit på det. De får det jo ikke til bryllupsdagen sin uansett. (hvis ikke jeg sender det med eksen da:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå