Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Fikk mensen (trodde jeg) i april, men har ikke hatt den mer enn den ene gangen. Har kobberspiral, så jeg trodde jo at jeg skulle få vanlig, kanskje litt kraftigere, mens, men det har ikke kommet noe mer enn littegrann tre-fire dager i april. Noen andre som har erfart dette? Eller hvordan er det med dere andre som har kobberspiral? Rare meg begynner jo å tenke på at jeg er gravid igjen, og da blir jeg litt sånn underlig glad, men vet jo at jeg mest sannsynlig ikke er det siden jeg har spiral. Men så har jeg hatt et par av de symptomene jeg hadde da jeg var gravid også (og noen av symptomene har jeg ikke...). Hvertfall... andre som har fått mensen bare én gang og så ikke mer?
Januarjubel! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hadde uregelmessig mens/liten blødning (?) et par ganger før menstruasjonen ble som før. Vanlig mens etter kobberspiral ble satt inn. Jeg vil tro at du ikke har fått mensen tilbake skikkelig, men ville allikevel tatt en graviditetstest. Spesielt fordi at om du ønsker å beholde barnet må spiralen fjernes så fort som mulig for å unngå spontanabort. Det var dette gynekologen sa til meg iallefall. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Tok en test og var ikke gravid - he he... Ville jo vært litt rart, så da var det sikkert bare en liten uregelmessig blødning jeg hadde. Er jo greit at mensen ikke har kommet tilbake ennå.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2007 #5 Skrevet 14. august 2007 Satte inn kobbersprial 6 mnd etter fødsel mens jeg fremdeles ammet. Etter 12 mnd begynte det å kobbe småblødninger innimellom, ikke noe ordentlig mens, men nok med små truseinnlegg. Etter 13 mnd kom det en blødning som varte i 3-4 dager. Det var veldig lite, og jeg brukte truseinnlegg bare. Trodde det bare var mellomblødninger pga kobberspiralen. Så 7 uker senere, dukket MENSEN virkelig opp.... i veldig mengde, hehe. Blødde som en stukken gris i 3-4 dager, og mensen holdt på i 8 dager (mot noralt 5). Nå merker jeg eggløsningssymtomer igjen, så regner med at den dukker opp snart igjen. Jeg har også hatt flere gravid-symtomer de siste ukene, kvalme, god luktesans, trøtthet og murringer. Men jeg er IKKE gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå