Gå til innhold

Hvordan går det ann????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vips, der var dagen min ødelagt, fint vær eller ei! Våknet for en halv time siden med 2 stoooore strekkmerke på høyre siden av navlen. Har ikke fått noen ennå(før i dag), men tenkte nok at de kom.(er i uke33) Men SÅ store?? Ca 3 cm begg e to! Buhhuuu

Hilsen forfengelig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He,he! Morsomt å høre at flere reagerer på strekkmerkene. :)

Jeg hadde litt mage kan du si før jeg ble gravid og tenkte at det ble enten veldig sent eller hvis jeg var heldig ikke i det hele tatt. Men nei da. De dukket opp ja og det mye tidligere enn hva jeg hadde trodd.

Tenkte som så at magen er jo ikke direkte stram enda så det kan jo ikke bli før det strekke litt i skinnet. Den tanken holdt heller ikke. Nå har jeg strekkmerker på begge sidene av magen under navlen. Og de er ikke bare to på 3 cm. :) Der er det mange. :) Men nå er magen stram også da.

Er i uke 28+2.

Skrevet

har fått mange jeg, men bare på magen heldigvis.. trøst dere med at de blekes etterhvert og ser være ut når magen er så stram og stinn..:)

Skrevet

Samme er begynte med et par, og vips så fikk jeg masse. Sikkelig dritt det der ja:(

Skrevet

Lurer på om jeg har drømt dem på meg. Hadde skikkelig ekkel drøm i natt, om at jeg arrangerte 2 brylluper for venninner, men at samboeren min sa klart i fra til meg at han ikke ville gifte seg med meg pga magen min:) Å så våknet jeg med magen min vandalisert!!!!:) Har trøstet meg litt nå med jordbær gele og masse vanije saus! (hjalp i 5 minutter)

Skrevet

slike har jeg 20 av på hver side av navelen etter forrige svangerskap...! Mon tro om det kommer 40 til denne gangen?? *grøss*

Skrevet

Jammen blir de mindre da? Når babyen er ute mener jeg og magen er back to normal?

Skrevet

jada,de blir mye mindre,og om ca ett år har de bleknet,så da synes de ikke så godt.. Men viss det ender med å bli veldig ille,kan du jo søke om å få dekket å fjerne de,snakk med fastlegen din..

Skrevet

hihi når du har født skrumper de inn å blir som arrete skrukker;)

Skrevet

huff, er bare uke 29, men har fått 5 på hver hofte og 3 på hver side under navelen :( blæ... håper ikke jeg får mange fler og at de blir lengre/større altså!

Skrevet

rumpa mi er full.... men sluppet unna på magen FORELØPIG:P

i uke 29 her også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...