Gå til innhold

Màrtha......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke hun kontakt med engler.

Rart hun ikke har englevakt da. Hun er jo syk. Hm. Svikter de kanskje?

Og til all IRONI.. Hun rømte til Bloksberg. Mohahahahahaha

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke religiøs. Tror ikke på gud, jesus, allah, engler, nissen eller det som måtte være.

Så for min del er det å tro på engler, at man kan "snakke med dyr", og påkalle englene like søkt som de som går i kirken og ber til jesus. Mange har kritisert henne for at hun lager sin egen religion? So what? Skal det bare være lov til å tro på det som religiøse ledere har vedtatt?

Så mye av kritikken mot Mærtha syns jeg er ren snobberi: det er for folkelig med klarsynhet osv. Hadde hun gått ut og sagt at hun kommuniserer med jesus er det ingen som hadde reagert, og hadde hun startet en kommersiell bedrift som hadde med kristendom å gjøre, hadde det helt sikkert ikke blitt samme rabalder.

Så dobbeltmoral fra kritikerne som er ikke-religiøse, og de kristne som kritiserer burde ha aksept for at man har lov å tro på andre ting enn gud og jesus.

La dama få gjøre hva hun vil så lenge det er innenfor norsk lov, og begrense kritikken til det som er konstruktivt, la vær å mobbe.

Skrevet

Godt skrevet LilleElla. Å snakke med Jesus, Gud, Engler, Tannfeen eller Julenissen Who cares..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...