ramløsa- nok en gang Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 .. og etter det har det vært lite tid til surfing på nettet! Fikk lillegutt 7 dager over termin, så veldig liten var hn heller ikke med sine 4382 gram. Hadde til da knapt hatt et eneste forvarsel (til alle som lurer på "sikre" tegn...) Våknet natt til lørdag 28. juni med noe jeg lurte på om kunne være kynnere, som jeg aldri har merket før. Og tegningsblødning. Hadde vært til kontroll tre dager før med beskjed om at hodet ikke var festet, så ble litt nervøs for om det også hadde vært vannavgang. Dro til føden, fikk bekreftet at hodet nå knapt var festet, men ikke noen annen beskjed om at det kunne ta timer, dager eller en uke... "Krampene" fortsatte imidlertid, pustet meg gjennom så godt jeg kunne (lært på yoga, og selv om jeg har vært ussel til å trene, dette kom godt med!). Halv åtte om kvelden hadde det enda ikke stoppet (jeg innbilte meg stadig at det sikkert var falske rier), så da dro vi inn igjen. Lot bagen være hjemme, jeg fortrengte fortsatt at det kunne være fødsel på gang. Fem cm åpning var det da... Fødselen gikk ellers bra, han var ute kl 2 om natta. Nå hjemme og har det veldig fint, om dog slitsomt med sultent og vakkert barn. Lykke til alle sammen, takk for mang en stund da diskusjonene på BIM har bidratt til å få tiden til å gå.
♥lurelure♥ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Gratulerer så mye med den lille!!!!!!! Så bra det gikk fint selv uten den berømte fødebagen:)
*RutIetutt* Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Fikk på samme dato som meg du da:o) Jenta mi kom 01.01 29.07:o) Gratulerer så masse med den store lille gutten:o)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå