Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jepp nå har jeg prøvd det jeg også.. hehe. Jeg tok et glass kulturmelk,blandet inn store mengder kanel og drakk.(gikk fint å få det i seg da) Så drakk jeg en kopp sterk bringebærte. Så avsluttet jeg det hele med å massere fotbladene mine med masse håndsalve. Resultat: La meg ca 22.30 pga hodepine, våknet 01.10 med super kramper i magen...skikkelig mageknip liksom... sånn holdt det på i ca 1 1/2 time før jeg fikk sove igjen. Så våkner jeg i dag tidlig like svær og like gravid.
Marius og Jonas! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Stakkars deg..... Nei, det er vel som jeg sier, babyen kommer ikke før han/hun er klar!! Lykke til videre!!
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 huff.. må nesten le litt og jeg da..hihi.. disse små i magen skulle vært litt mer samarbeisvillige når det gjelder det med å komme på terminen..hehe.. har noen dager igjen jeg altså, så skal ikke klage enda, men regner med å gå på overtid jeg også når ikke noe har skjedd enda.. lykke til da iallefall:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Hehe.. heldigvis har jeg ikke regnet med at det skulle skje noe,men tenkte jeg fikk gi det et forsøk ihvertfall.. hadde ikke gjort noe om det hadde satt igang.. er jo en uke over nå så... men synes ikke det er så ille å gå på overtid egentlig.. jeg vet jo at jeg blir satt igang på onsdag om han ikke har kommet ennå... og gubben fikk beskjed om at han fikk jobben sin som fast stilling for noen dager siden.,. så her er vi i lykkerus uansett overtid eller ei:)
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 det er bra:) jeg kommer nok til å bli utålmodig etter terminen..huff.. er så utålmodig av meg.. men går vel på et vis det også.. er som flere sier.. de kommer når de kommer.. men har mens termin og ul termin med bare 1 dag forskjell så håååper jo at det har noe å si.. har inntrykk av at mange som får på overtid har ganske stort hopp på ul termin og mensen termin..?? vet du noe om det?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 er nok mulig det, er mange som går ut ifra sin egen termin som ofte er tidligere... og da føler at de er på overtid..
Arwen* Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Kjenner til det å bli litt desperat til tider... På termin hadde jeg igangsettende akkupunktur, gikk en god og rask tur, dro hjem og drakk et ufyselig oppkok av melk med masse kanel og avslutta kvelden med masse sex, orgasme og lå en stund og lot sæden godgjøre seg;) Resultat: ikke en eneste kraftig kynner!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 hehe nei ikke sant... men men nå har jeg prøvd... er ikka akkurat slik at jeg skal gjøre dette hver dag heller... hehe.. nei han kommer når han kommer. kjenner godt med liv og det er det viktigest snes jeg.
kaur *har født!* Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg synes sååå synd på deg! Jeg er skikkelig frustert på dine vegne, her jeg sitter!
LRMG Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Akk og ve, jeg kjenner meg igjen. Tenkte at det ville være fint for junior å ha 09 08 07 som fødselsdato, så i går ba jeg herremannen om å bestige meg etter Rikshospitalets sexoppskrift. Utrolig ubehagelig å få magen skviset opp over ribbeina på den måten, men hva gjør man ikke for sin førstefødte... Våknet rundt 0230 med kraftige kynnere som gjorde vondt, og ble riktig så optimistisk. Sto opp etter en time - da kom de sånn passe regelmessig, og tenkte jeg skulle få litt fart på sakene. Men da stoppet det hele opp. I dag har jeg mer kynnere enn normalt, men ingen endring ellers. Så nå får han vente til over helgen inni skammekroken sin!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. august 2007 neida ikke synes synd på meg... jeg har det bedre enn mange andre på overtid eller noen før termin også for den saks skyld... er ikke så ille synes jeg. Men håper jo selvfølgelig at ting snart kan sette igang..jeg er sliten i kroppen,men holder ut til onsdag om jeg må. Prinsen vår på 2 1/2 år begynner i barnehage neste uke... skal besøke barnehagen den 14, jeg blir satt igang den 15 og så begynner han den 17... er mest det jeg tenker på... at det blir så sabla mye neste uke.. hadde vært veldig deilig å få lov å føde nå i helga, være hjemme igjen senest mandag og begynne på vårt nye liv liksom... Men tigergutt i magen har mer stemmerett enn mamman sin for tiden desverre.. haha.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 haha ler: "få magen skviset opp over ribbeina på den måten," ikke noe sånnt her... soppinfeksjonen har satt en stopper for den lille lysten som var igjen.. haha.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 gå deg en megalang tur i rolig tempo, det funka til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå