lillemy24 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hey. Lurer på om det er noen som har lekket fostervann? Lurer i såfall på hvordan man merker dette? Er i uke 24 nå, og plages svært mye med kynnere gjennom hele dagen. De er så smertefulle at jeg ikke klarer å stå oppreist. Så plages jeg av mye utflod, som er veldig vann-aktig. Lurer på om dette kan være fostervann? Dette kommer ofte ved anstrengelse, feks ved løfting og om jeg går mye osv. Håper innderlig på svar fra noen. PS: Har prolaps på livmoren, så den ligger veldig langt ned. Om det kan ha noe med plagene gjøre?!
camosilla Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Nei ikke jeg, men har hatt mye utflod i perioder. Husk at du ikke skal løfte for tungt da! Kan du ikke ta en telefon til føden for å høre da? Tror jeg ville gjort det.
En, snart to :) Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hmmm.. Nå startet jeg og fundere også. Er bare i uke 15 enda, men da jeg våknet i morges så vare det en våt flekk i senga. Ikke urin, men blankt vann nærmest. Kan dette være det samme?
lillemy24 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Huff du burde iallefall ringt føden. Det hørtes ikke bra ut, har alldrig opplevd at det har vært bløtt i senga nei. Ring føden, men la oss få høre hvordan det går da.
En, snart to :) Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Har vært i fin form i dag, ikke noe blod, ingen smerter eller noe i det hele tatt. Så jeg venter litt ann med det. Men takk for omtanken!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde mistanke om det for litt siden og ringte legen min. Da fikk jeg time på sykehuset to timer senere. Så de tar dette ganske seriøst. Jeg ville hørt med legen min, jeg, hvis jeg var dere. Alt stod bra til her, er vanlig med mye utflod og kan også være litt urinlekkasje, men er jo bedre å sjekke enn å gå og bekymre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå