Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 *rulle seg i andres tragedie*
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hvordan det? Er noe som heter å bry seg om andre? Har kanskje hørt om det?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Ja, jeg syns bare folk kan søke selv. Istedet for at hennes tragedie er ukas hotspot. Føler faktisk at det er stor sensasjonslystenhet her inne.
Carnivale Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Helt enig med deg, Ultimecia. Guffent, spør du meg.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Pass på deg selv du, så kan vi passe på oss selv... For meg har det ingenting med sensasjon å gjøre. Har "snakket" endel med henne her inne, og blir bekymret siden hun er høygravid.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jeg føler nesten at folk her inne sikler etter oppdateringer fra henne.. Utrolig ekkelt.. ikke rart folk ofte velger å være anonyme med problemene sine..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Kanskje på tide å finne mer å gjøre da, hvis du sliter sånn med dette... Jeg håper - som sagt - bare at det går fint med henne og barna.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Også er det de som mener at folk "ruller seg i andres tragedier" som hele tida dytter innleggene opp da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå