Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Tenk deg å være mann.....møter en kvinne som han blir med hjem for litt morro. Spør om hun bruker prevansjon....og får ja til svar.... Også 9 mnd etter er han ufrivillig blitt far..... Det er så mange kvinner som lurer menn på denne måten...jeg blir syk av sånne jævl... horer...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 er enig med deg; men man har faktisk ansvar selv om dama sier hu bruker prevansjon. så tips til alle menn som har one-night stands; bruk kondom!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jævla horer?? Hva snakker du om? Mennene er jo like mye med på det... Du høres bitter ut.. Opplevd det kanskje? Vulgære menneske...lufthode...
kazy Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 er det veste som kan skje mannen å "bli gravid da"?? jeg mener det ville vært enda verre å bli smittet av HIV. det er en sykdom som dreper deg til slutt, mens et barn kan gi han mye glede, visst han godtar det som sitt og blir kjent med det. dette kan ikke moren nekte faren visst hun har oppført han som far..... dessuten finnes det noe som heter kondom.... er begge parters ansvar å bruke prevansjon. det er ingen prevansjon som fungerer 100%
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Enig med deg HI. Er veldig synd på sånne menn. Og de som skriver at han har et ansvar han også, vel selvfølgelig.. men han tok jo ansvaret med å spørre om hun bruker prevensjon, og dersom hun hadde vært ærlig å sagt nei, hadde han sikkert tredd på seg regnfrakken. Men dama sier jo forsvingende JA.. Det er råttent gjort! Slike damer skulle blitt tvunget til abort..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 slike damer skulle blitt tvunget til abort? er du helt syk i hodet? mannet tok et ansvar om å spørre om hun bruker prevensjon? pisspreik..er an bekymra så må han ha vett til å bruke kondom....han er jo like mye med på d som dama..skal vi spørre mannen om han har clamydia også sier han vet ikke men så har vi sex likevel? da hadde vel damer hatt vett til å ta fram en kondom....også kan d faktisk hende at noen damer ikke tåler p-piller å kn jo faktisk bli gravid av den grunn..men ja noen damer kan være så råttne å gjøre d for hun tror at d er en måte å få et forhold til mannen på etter d har skjedd..uten tvil..men d med å bli tvunge til abort? har babyen i magen bedt om å bli til da for å så bli drept etterpå??? nei d tror jeg ikke....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Men har mannen bedt om å bli far? Jeg skrev ikke innlegget du svarte på, men jeg synes det er helt utrolig hvordan noen av dere tenker. Dersom en mann spørr om en dame bruker prevensjon og man får et ja, tror du ikke de fleste da stoler på det? Tror du alle menn går rundt å tenker at alle kvinner vil lure dem, med å si at de bruker prevensjon når de ikke gjør det? Og det klamydia eksempelet ditt.. Det HI skrev var jo ikke det at dama sier "vet ikke", det var at hun sa "ja". Dersom du hadde spurt en mann om han hadde klamydia og han hadde sagt "nei", og er vanligvis en person som ikke bruker kondom, så hadde du ikke tatt frem en kondom. For desverre er det veldig mange kvinner (og menn selvfølgelig) som driter i kondomet siden de bruker annen prevensjon. De tenker ofte ikke på kjønnsykdommer, men på graviditet. Og JO mange kvinner er også slik. Og hva har det med at noen damer ikke tåler p-piller med saken å gjøre?? Synes du avsporer veldig her.. Det handler om menn som blir lurt av kvinner til å få barn. Altså kvinnene legger seg bevisst ned på rygg, uten prevensjon, forsikrer mannen om at de bruker prevensjon, har sex, blir befruktet og kommer å krever farsbidrag i ettertid. Det handler ikke om at kvinnen ikke tåler prevensjon, eller om kjønnsykdommer, det handler heller ikke om at han ikke brukte kondom. Det handler om at kvinnen rett og slett bevisst lurer dem!
Anne-B. Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Jammen han er bra dum da, om han velger å ikke bruke kondom. Det er dårlig gjort å lure noen, finnes da folk i parforhold som gjør det, men ærlig talt.. Man vet hvordan barn blir til, og pillen kan svikte, + at man kan få sjukdommer.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 LURT????Å jøsses,er det mulig.Lever vi i 2007 eller???????? Du/dere kan ikke være riktig skrudd sammen...om en mann virkelig er redd for å bli lurt så ordner han prevansjonen selv.Og hvis en mann stoler på en dame som han aldri har truffet før,så har han faktisk bare godt av det...sånn blir det om mannen kun tenker med det mellom beina,....ER DU MED PÅ LEKEN,MÅ DU TÅLE STEKEN...Jeg synes ihvertfall ikke synd på dem.........
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Mannen i dette eksemplet er jo litt dum da...ha sex uten kondom med en dame som kan ha diverese kjønnssykdommer.
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 spørr du meg er det værre med de mannfolka som blir lurt av damene sine... sånne de har vært sammen med en stund og hu bestemmer seg for å slutte på pilla uten å si i fra. skjedde en kompis av meg. hu kastet pilla istede for å ta de, og ble gravid og der satt han liksom...
Kjukka Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 Nå er det vel ingen prevensjon som er 100% sikker.. så hvis du vil ha det litt morro, så MÅ du kunne ta konsekvensene av det også... uansett! Eneste som er 100% sikkert, er avholdenhet...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 synes heller det er verre med menn som lurer kvinner til å tro at de er de eneste ene, lager barn med dem og dumper dama så fort testen er positiv,hvis hun ikke går med på abort.ja,det er faktisk mange menn som er sånn,desverre. synes det er like ille jeg,en skal ikke lure hverandre inn i noe en ikke er klar for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå