Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi klarer da og kragle skikkelig i fylla av og til...glemt neste dag da heldigvis:-) Men for 1mnd siden i fylla ble det skikkelig ille...jeg var dridsur fordi han ikke gadd stå i matkø for meg og han var drittsur fordi han ville spise en annen plass....hehe.. Det endte med at jeg sa jeg skulle finne meg en annen og ba han flytte til helvete...da svarte han at jeg bare skulle hoppe foran en bil og dø!!! uff, jeg må nesten le...ingen mente noe av det, men begge var dridafulle...er anonym nå for vi er ikke 18åringer likso..men midten av 20åra:-)
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 ha ha ha kanskje ikke helt rette debatten å legge inn dette på, prøv på krangle Kan nesten ikke huske sist jeg var på fylla! Og sist jeg kranglet skikkelig i fylla var nok med en gammel eks, vi kranglet støtt da....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Eh...på fylla??? Krangle i fylla? Nope...over det stadiet leeenge før jeg satte barn til verden heldigvis!! Hilsen en som tar seg en fest av og til...men som voksen!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 hehehee:-) uff, ja feil forum kansje....HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Vel , voksen til å krangle i fylla? De fleste jeg ser kragle i fylla er 40+ åringer da...de er oftest fullest også!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Krangel i fylla har vel ikke noe med om man e 18 eller 40...har noe med modenhet og hvilke prioriteringer man har. Både sambo og jeg drikker på fest osv...men heldigvis er vi begge over det stadiet hvor vi drikker oss så drita som ofte ender med krangel fordi man er så irrasjonell i full tilstand. Og språkbruken HI viser til....ja, den har jeg aldri hatt!! Så hellig er jeg av meg....heldigvis!
LisaColli Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 vi krangler ikke i fylla lenger, kan ha noe med at det ikke blir tid til så mye fyll men før vi fikk barn var vi ute en del. kranglet sjelden skikkelig, men kunne godt bli sur på hverandre for bagateller. det mest komiske må være da vi nettopp hadde flyttet sammen. sambo ville si til meg at han elsket meg, men vi hadde liksom ikke sagt det enda da, så han turte vel ikke. istede skrev han det på mobilen sin og viste det til meg. og jeg trodde han hadde fått melding fra en annen dame som elsket han, og jeg ble snurt. han sa heller ikke hvordan det lå an, så da gikk jeg sur til sengs, haha
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Før krangla vi mye om ekser og sånn. De siste åra har vi bare blitt så kåte at vi har stukket på dass, eller rett hjem fra vors
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Vi har aldri sett hverandre fulle... Og aldri komme vi t å gjøre det heller, så den krangelen har aldri vært her og kommer aldri til å skje...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Det var innflyttings festen vår i vårt nykjøpte hus!! X hans stod utenfor å ville inn. Hun har prata dritt om meg osv. Å sambo sa at jeg måtte bestemme om kunne få komme inn eller ikke!! For han var det heeeeelt i orden!! En x han hadde vært sammen med i 9 år!! Nei faen heller om hun skulle komme inn, men jeg liker ikke å lage tyr på fest så jeg svarte ikke på spørsmålet for å unngå styr. Hadde jeg svart nei hadde det blitt styr...hadde jeg svart ja, så hadde jeg følt meg ukomfortabel resten av feiringen. Dermed svarte jeg ikke og forklarte ho som spurte om det var greit at jeg vil ikke ha styr. Men det ble det alikevel.... Ellers har vi ikke krangla på fest/fylla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå