dolcevita Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg har vel ca fem uker igjen til termin, og herregud - nå sliter jeg! Vondt i mage, rygg og bein, tisser konstant, mye "nedtrykk" (auauauauauaua) ikke sover jeg ikke har jeg lyst på mat. Å bøye seg er klin umulig, hehe - det er bare toppen på lista. Hvordan har dere det disse siste ukene? Jeg må si det er verre med nummer to, det overrasker meg litt:)
Gjest Ut på tur Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Etter ett svangerskap med bekkenløsning, kvalme, null energi osv fra "dag en" så nyter jeg nå å være i uke 2 uten kvalme og med bedre bekkenløsning en uke til termin
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 øm i bekkenenet etter natta.. men ellers bra:) gitt opp det lille håpet om at babyen kommer før termin så blir nok overtid her i gården..
Pottemor og lillemann Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har også hatt det sånn i et par måneder, er i uke 39, men det har gått veldig opp og ned. Trodde jeg skulle ha detslik konstant de siste ukene, men det er faktisk blitt endel bedre. Heldigvis!
dolcevita Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 høres fint ut de siste ukene også kan være gode!
smn1 Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 har også 5 uker igjen til terminen og formen er ganske bra men det er småting som begynner å bli plagsomme nå.av en eller annen grunn sover eg kjempe dårlig om nettene, ligger behagelig og alt men det er ikke hjelp i. før eg ble gravid sov eg som ein stein når eg først som men nå... nei da. trenger ikke mer enn ca 5 timer søvn. våkner ofte når klokka er 3-4 om natten og er lysvåken...kjedelig.kynnere er også plagsomme for tiden...
attpåklatt!! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Skiftende form her i huset.. Sover også plutselig mye dårligere, og det er rart for bekkenet er bedre om natten faktisk! Veldig tungt for å puste i perioder, føler nesten eg får panikk... hehe. Tungt å bøye seg ja... Kynnere og mens murringer i lår og ryggg!! Og en veldig aktiv baby som gir meg juling innvendig.. auau. Kraft i bevegelsene, har tydeligvis god plass enda! Skal til lege på mandag, spent på leie! Men, "bare" seks uker igjen.. juhu!!
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg er i uke 33 og formen er ganske bra. (ikke komt så langt at det merkes skikkelig enda kanskje? )Har hatt bl fra uke 11 som endelig begynner å slippe taket, men kjenner ofte at jeg er støl i bekkenet etter natta. Er også mye våken om nettene, sover mye lettere og våkner gjerne i 3 tiden og er lys våken. Kjedelig. Begynner også å få en del vann i hender som er litt ubehagelig. Ellers har jeg mye energi, enda.
KS 15.08.07 Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Må syte litt. Sover så dårlig (les: ikke i det hele tatt). Er mye bedre av halsbrann takket være store doser mandler (anbefales!!) og synes ikke magen i seg selv er plagsom om natta, men jeg er så gira i hodet. Tenker fødsel; gleder og gruer, men er mest bare veldig spent på å møte denne personen inni magen. Tenker på alt jeg skulle ha gjort, alt jeg vil gjøre osv. Føles som om jeg går på noe speed-greier (uten at jeg har prøvd det:-) Så resultatet er 3-4 søvn hver natt/morgen. Jeg lurer på grensen for når man begynner å hallusinere nå:-)
snuske♥2 Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 har 4 uker igjen og lurer av og til på om jeg holder ut...har bekkenløsning så er avhengig av krykker hele tia, sover lite om natta pga vondt i bekkenet,halsbrann,må tisse,sambo snorker og leggkramper...på dagtid klarer jeg stort sett ikke annet enn å sitte i en stol å se tv,håndarbeid,lese,bimme etc. noe som blir veldig kjedelig i lengden...har MASSE jeg skulle gjort før fødsel som jeg ikke klarer! ganske frustrerende når jeg hadde gleda meg til å sysle med forskjellige forberedelser den siste tiden hjemme før babyen kommer... flere som har det likens?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Formen går opp og ned..en dag i veldig bra form, spretter rundt¨på jobb..andre dager, så vidt jeg klarer å stable beina foran meg! Men det nærmer seg;) Holder ut... Kepp going strong jenter....
Løvebakken Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Er visstnok veldig heldig! Er i kanonbra form! Sover godt, spiser godt og har ingen helsemessige plager. Vet ikke enda hvordan kynnere kjennes ut... Har kun hatt leggkramper fra tid til annen, men virker som det også har gitt seg. Så her er jeg storfornøyd! En uke igjen til termin og har lagt på meg ca. 13 kg.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Formen er veldig varierende! I går: Kynnere med 6 minutters mellomrom fra jeg sto opp til kl 22.30. "Endelig, nå kan jeg sove godt", tenkte jeg og lå våken til kl 05.00 i dag tidlig! Sprett opp kl 09.30 og dro til tannlegen (to tenner som "datt fra hverandre" her helt plutselig). Han bygde opp tenna igjen (ingen hull i dem merkelig nok), og her sitter jeg med ganske støl kjeve. Formen i dag er upåklagelig i forhold til i går. Rare greier, men det blir ihvertfall ikke kjedelig! Jeg er 37 + 2 i dag:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå