Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det flere her enn meg som sliter med å få sove på natta, enten ligger jeg bare å vrir meg eller så springer jeg på do for å tisse. Vil så gjerne snart få en god nattsøvn. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei :)

Hadde det sånn med forje, å desverre for min del varte det til han var ute, å lengre enn som så :P

Å nå har det begynnt igjenn, for når jeg vill sove da vill lillen i magen spareke å hoppe :P ehhe..

Så det er ikke lett nei :;) Å typisk når man akkurat har såvna, så våkner man at man holler på å sprenges for at man må så tisse :P hehe =)

Skrevet

det vil jeg åsså ha tips om.. må tisse masse og smerter i rygg og bekken....men det er jo vanli at gravide sover lett...åååå 123 dager til uten søvn!!!!!!!!!!!

Skrevet

jeg sliter også.. enten så er det lyder som holder meg våken (samboer m tv ) ,.. eller så må jeg på do. Eller så er det fordi han legger seg og klarer å vekke meg med det,.. i tillegg (hvilket burde være koselig, men som ikke er det..) så kommer han tett inntil meg og skal ligge og holde rundt meg , presser på magen og legger armer og ben her og der så jeg våkner og ikke har sjans til å få til å sovne igjen ! Jeg er så trøtt og frustrert !! Klarer ikke å ligge å kose når jeg vil sove, jeg har vanskelig for å få til å sovne igjen når jeg våkner ... uff ... :(

Skrevet

Jeg er 27+3 og får ikke sove!!!! Har vært våken i flere netter på rad. Som regel sovner jeg men våkner kl 01 og får ikke sove før kl 05 igjen. Da jeg skal opp på jobb kl 06 klarer jeg ikke å bli våken.

Skrevet

Søvn, hva er det?

Samboeren min ser tv, snorker, sønnen min lager lyder, må tisse og har vondt i rygg, hofter, knær ol. Håper dette barnet i tillegg ikke har kolikk, da blir det ikke mye søvn på meg etterpå heller.

Skrevet

...flere som blir med å rømme landet ...

Skrevet

Jeg sover som en stein når jeg først sovner. Sover ti og elleve timer om natta! Blir litt mye av det gode her da.... vokner med vondt i hodet, så jeg må tvinge meg opp tidligere. Når jeg vokner, da, så må jeg sånn på do at jeg nesten tisser på meg innen jeg kommer dit. Skal begynne å jobbe på mandag etter lang pause fra jobben, så det blir uvant å stå opp kl 0600 igjenn... he he

Skrevet

Sover greit, selvom jeg må opp å tisse et par ganger i løpet av natta. Men leste et sted at det er kroppens måte å forberede seg på nattevåk på. De fleste av oss må jo opp å amme noen ganger i løpet av natta - hvertfall i starten. Tror nok jeg har hatt min siste natt med sammenhengende søvn på en stund :-)

Skrevet

Forberedelse på nattevåk... Bare det ikke blir som sist! Sønnen min hadde tre mnd kolikk å sov på de tre mnd 15 min i slengen. Kan love dere at jeg holdt på å bli gal da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...