Hælledussen&guttaboyzzz! Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hva heter den og pris hvis noen har ?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Tenker på på Asbjørnsen og Moes eventyr? Ja, det finnes, men husker ikke prisen :-(
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Sambo kjøpte akkurat en til 299 på Ark. Der var ifølge han de ordentlige eventyrene. Pannakeka, Askeladden, snehvit, etc. Vi har også den i "de store hvite" serien - men der var det visst ikke noe særlig kjente eventyr.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg kjøpte en serie med KNALLBRA bøker. Alle de kjente fortellingene... Slitesterkt papir, fine bilder, stor skrift og 8 bind. Var dyr da.. 3000 kr. Men tror det er verdt det altså :-) I eventyrland heter serien
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg har noe som heter den store eventyrsamlingen eller noe, fikk når jeg var liten. Det er blandt annet asbjørnsen og moe, bjørnson og mange andre kjente og ukjente.. Tykke røde bøker,, tror de var rimelig dyre, er jo en stooor samling.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 En annen fin serie; Verdens vakreste eventyr Aner ikke hva den koster, fant vår på brukthandel
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Norsk handelsdata www.nofafo.no, solgt verdens vakreste eventyr tidligere. Veldig fine bøker! De har de sikkert fortsatt kjenner jeg de rett. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå