RompeRock Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg skal arrangere utdrikkingslag for bestevenninna mi. Og lurer på noen småting. Håper noen kan hjelpe meg. Fortelle hva de ville gjort, og synse litt med meg. 1) Når det gjelder de som skal være med. Jeg har tatt kontakt med de jeg vet hun har mest kontakt med pr. idag. Det er 12 stk. De fleste kan, noen med forbehold. Et par kan ikke. Burde jeg også invitere noen som hun har hatt, men ikke lenger har særlig, kontakt med? Tenker på et par-tre gamle kollegaer/venner fra en jobb vi hadde (jobba på samme sted). Er litt redd det blir masse frafall av de jeg har snakka med, og så ender vi opp med halvparten. Det ville vært kjipt! Hva ville dere gjort? Har ikke lyst til å spørre henne om hvem hun vil ha med. Vil det skal være en overraskelse. 2) Vi skal ta det rolig. Spise, drikke og kose oss. Men har lyst til å gi henne i det minste én overraskelse. Det jeg har lyst til er å få to lokale kjendiser som hun er stor fan av, til å stille opp og synge en liten Trondheimspatriotsang for henne. Men jeg finner selvfølgelig ikke tlf.nr. til noen av dem. De bor i Trondheim, og jobber i NRK. Tips til hva i alle dager jeg kan gjøre? Og tør jeg spørre? Redd de synes det er helt idiotisk. 3) Betaling. Vi skal jo spleise på happeningen. Men jeg kommer ikke til å vite hva det blir før veldig tett opp til dagen. Hadde dere syntes det var greit å få beskjed om kostnader tett opp til dagen? Det er ikke snakk om masse penger! Satser på å gjøre det billig, men gøy Kan du hjelpe meg, og si hva du tror, om disse tre spørsmålene? )
Milletrille Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Flink du, som arrangerer Syns dette hørtes ut som en koselig plan jeg! 1. Hvis dette er folk hun hadde veldig god kontakt og tone med tidligere, så ville jeg kanskje invitert de ja. Blir rart hvis de ikke har hatt noen kontakt siste årene da. Tror jeg ville sendt venninna de en kort mail/melding og skrevet noe sånt som at "hvis om atte det er sånn at vi kanskje muligens skal ha et utdrikningslag, hvem ønsker du at skulle være med da?" Så slipper det å bli sånn, ehh, å hei, er du her?? liksom.. 2. Ja, du tør å spørre! Hvis dette er folk hun digger, så syns jeg det hørtes ut som en veldig god idè! Kontakt NRK og se om du får tak i de der, evt send en mail. Folk burde synes det er hyggelig å bli spurt, det verste som kan skje er jo at de takker nei. 3. Gi en antydning av prisen. Be de evt sette inn et beløp du tror er passe og heller beta tilbake hvis det er for mye. Og til sist: Alle som blir invitert i utdrikningslag har å takke ja, så sant de ikke har gyldig fraværsgrunn. Og å betale hva det koster, mener nå jeg...
RompeRock Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Dytter litt Og forresten: Ringte manager'n til de to kjendisene. De stilte ikke opp på private arrangement. Så da utgår det! Hadde det vært en erstatning, å få noen av de gutta vi kjenner, til å stille opp og synge en sang? Kanskje ikke samma stasen, men litt overraskelse vil det jo bli... Huff, vanskelig dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå