Gå til innhold

endelig kjenner jeg noe:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går er jeg sikker på at jeg kjente spark!!!! Er i uke 14 nå. Og i morges før jeg sto opp kjente jeg endelig den berømte livmora (tror jeg), en slags kant midtveis på magen. Halvveis opp mot navlen. Det må jo være det jeg kjenner. Takk til den som sa det var lettest å kjenne om morgenen. Så nå er noen av de negative tankene mine bort og jeg er mye roligere. Har fått troen på at det er i orden og kommer til å gå bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moro å komme et skritt videre , sant ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...