Lejonet Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 I går er jeg sikker på at jeg kjente spark!!!! Er i uke 14 nå. Og i morges før jeg sto opp kjente jeg endelig den berømte livmora (tror jeg), en slags kant midtveis på magen. Halvveis opp mot navlen. Det må jo være det jeg kjenner. Takk til den som sa det var lettest å kjenne om morgenen. Så nå er noen av de negative tankene mine bort og jeg er mye roligere. Har fått troen på at det er i orden og kommer til å gå bra:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Moro å komme et skritt videre , sant ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå