Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er det flere enn meg som er redd for at dere ikke skal elske babyen helt fra starten av? Er jo så mange som ikke opplever denne enorme gleden fra dag en, for mange går det jo mange uker.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Tror ikke du behøver å engste deg for det. Jeg har tenkt samme tanke mange ganger selv, og snakket senest forleden dag med en venninne som fikk barn for 8 mnd siden som fortalte at det tok et døgn eller to før hun klarte å fatte at dette var hennes barn. Hun sa det rett og slett tok litt tid før de sterkeste instinktene i henne kicket inn - men at når de så kom - kom de i full kraft. Har hørt om flere som var redd for disse tingene under graviditeten men som til sin store glede oppdaget at lykken var relativt fullkommen når babyen så var ute. Men selvfølgelig, det hender jo at det tar litt tid for noen å finne frem til de riktige instinktene. Tror bare ikke det er noe vi behøver å bekymre oss så veldig for. Det er uansett ikke noe vi kan gjøre med det nå. Lykke til!
LRMG Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Er egentlig ganske innstilt på at de store følelsene først kommer etter en stund. Av erfaring vet jeg at jeg kan bruke litt tid på å knytte meg til og bli ordentlig glad i folk og fe. Brukte flere uker på å få følelser for valpen min - venner og familie var mye mer begeistret enn meg i starten. Men når jeg først kommer på banen så skorter det ikke på følelsene! Men tror det er viktig å være klar over at det kan ta litt tid før følelsene kommer, slik at det i seg selv ikke blir et problem. Være klar over at det er vanlig og ikke la det bli et problem i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå