Gå til innhold

sf mål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i går å sf målet mitt hadde ikke vokst så my som forventet, sa jeg ikke skulle bekymre meg, men er det mulig da liksom, tenker på det hele tiden jeg:( skal tilbake om 14 dager på ny sjekk... da bli det ul om d ikke er bedre...huff. det er så mye bekymringer når man er gravid.... men ellers var alle prøver fine da..

klem til dere alle;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde heller ikke vokst noe særlig sist jeg var på kontroll. Legen sa bare att det bruker å gjøre det på slutten, men jeg var jo i uke 31....jeg skal ikk epå kontroll før om 3 uker. 2 uker siden jeg va rpå kontroll....synes det var litt vel lenge mellom kontrollene...

Skrevet

jeg også hadde det på en kontroll. hadde ikke vokst noe på tre uker, men var ikke noe å bekymre seg for sa hun, sålenge jeg kjente normalt med liv og sånn..jeg fikk ny time to uker etter å da hadde det vokst litt.. babyen vokser litt i rykk og napp, er nok ikke noe farlig.. mange jeg kjenner som har opplevd dette i sangerskapet:)

Skrevet

Jeg fikk motsatt beskjed av legen når jeg var der her om dagen. Jeg hadde plutselig vokst litt for mye, men han sa jeg ikke skulle bekymre meg. Men han ville jeg skulle ta en ekstra ultralyd for sikkerhetsskyld! Blir jo litt småbekymra, men tror ikke det er så uvanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...