Bella Swan Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi flytter midlertidigt til svigerfar om 2 dager til vi får boligen vi skal kjøpe!! Så nå er leilligheten fyll i esker, gleder meg til å flytte, men har ikke så mye hjelp. Ingen i min familie har tilbyd seg og hjelpe og det skuffer meg. Min mann har hjulpet samtlige i familien med alt slags muligt og er det noe så tilbyr jeg meg alltid. Men, men er veldig glad for at det endelig er vår tur til å få enebolig. Så vi skal nok klare oss!!!!!!
børdi Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Grattla med hus:-) Enda nesten 3 mnd til vi flytter:-( Leeeeeeeeeenge å vente hehe... Men skal legge ut huset for salg her og, så får nok å henge fingrene i,:-) Lykke til med flyttingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå