Gå til innhold

Grøtpulver som velling i flaska?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 4,5 mnd spiser nå grøt. Etter grøtmåltidet får han alltid mme i tillegg slik hs sa.

Vi synes dog at det blir litt for mye mat. Han var fornøyd før, vi begynte bare med grøt for smakens skyld. Nå kommer da grøtmåltidet opp på alt annet og det er litt unødvendig.

Vi tenkte å bruke grøten som velling i flasken og dermed ha kun ett måltid der.

Er det noe god ide å bruke grøtpulveret (risgrøt) som velling? Ang mengden pulver og mme er det vel bare å prøve seg frem?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...