Gå til innhold

3D-4D


frupingu

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg bestilt time til 3d, fikk time 4 september. Gleder meg kjempe masse.. Noen som har positive erfaringer fra 3d??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg bestilte akkurat jeg å..skal 7. sep i porsgrunn...gleder meg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kjempe stilig å se:)

de trykket på en knapp så plutselig kunne vi se nesen og øret ogalt det der, var sånn at vi følte at vi kunne tatt rundt det viss du skjønner hva jeg mener?:)

vi var kjmep fornøyd med det å bildene vi fikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra.. Fikk dere film også, det får man dit jeg skal, Kommer til å slite ut filmen ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time til 4. september, på Nøtterøy :) Har hørt masse positivt om 3D, og skjøner det goft, bare se bildene inne på www.kvinnedoktor.no :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder.. Jeg tror jeg får gutt, på ul fikk vi ikke ordentlig svar, men kunne være gutt men vi skulle ikke stole på det. men er nesten brennsikker på at det er gutt. men tenk om det plutselig er jente, kommer til å få sjokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Oj hvilken fine bilder.

Gleder meg sånn til og komme hjem til Norge nå i slutten av desember. Skal jeg gå og se min lille på video også:-)

Pappan får jo ikke følge med i svangerskapet:-( så det er tøfft for oss begge. Så når vi får sånne bilder blir pappa også glad og se sin lille som vi endelig skal få på skjermen:-)

 

Så når lille Laura Destiny( som legene sier iallefall er en jente) kommer til verden kommer hun å ha vært på skjermen 5 ganger.

Fordi mamma er så redd at noe skal være feil som det var med "storebror" Ollin som aldri fikk komme til:-)

 

Nå gleder vi oss til julen og skal for første gang være sammen en jul og ha ett lite vidunder sammen.

 

Dere som har vært på 3D er det ikke en helt fantastisk opplevelse??? Kan tenke meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...