Gå til innhold

Ultralyd på volvat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare fortelle at vi var på privat ultralyd på volvat og det kan virkelig anbefales. Er i uke 13, og har ikke ordinær UL før i uke 20, så vi ville "ta en titt", sjekke at alt var i orden, at det bare var en osv... Fikk verdens hyggeligste jordmor, som pratet og forklarte, og som var virkelig engasjert. En skulle tro disse jordmødrene blir blasert etter hvert, så mange UL'er de er med på, men denne jordmoren oppførte seg som om det inni magen min var verdens største mirakel! Fantastisk dame, vi følte oss veldig spesielle og veldig godt tatt vare på. Vi fikk med oss fem kjempefine bilder som henger på kjøleskapet, og det kostet 850,- kr. Vel anvendte penger, nå er jeg beroliget om at alt er bra, alle mål er "riktige", og den lille babyen min er riktig proposjonert. Gleder meg allerede til neste UL! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å så gøy....jeg skal på volvat i kveld å ta ultralyd jeg er i uke 15. Gleder meg nå jeg også håper alt er bra.......

Skal ha med meg samboer og sønnen min på 3 år...så de kan se også.....

Gleder meg kjempe mye.....man blir engstelig om alt er bra da når man ikke vet.

Skrevet

Hei

Var også på ultralyd på Vovlat i uke 16. Skulle bare og køene på sykehusene er jo lange. Var igjennom en forferdelig abort i uke 20 i Januar. Men den kvinnelige legen som tok imot meg var fantastisk forklarte og fikk mange bilder og i og med at min mann ikke var med men i sitt hjemland forklarte hun beste måten og sende bildene på til han etc.

Helt fantstisk mottagelse som gjorde at jeg kunne kjenne meg tryggere. Vel anvendte penger. Så nå er jeg i uke 23 og skal til ultralyd i neste uke. Og vi har bestemt og ta 3 D ultralyd så den lille kommer å ha vært igjennom en del ultralyder når hun kommer til verden.

En liten kjendis er hun allerede, jente sier de vi skal få.

men Volvat kan absolutt anbefales.

Skrevet

Hei.

Godt og høre... Jeg skal på Ul på Volvat neste tosdag. Er i uke 24, og ønsker og få bekreftet kjønnet. Gleder meg veldig!

Skrevet

Da får du sikkert vite kjønnet med ganske stor sikkerhet. Jeg spurte om kjønn og da sa jordmoren at for de som ønsket UL for å sjekke kjønn anbefalte hun å komme i uke 24-25

Skrevet

Jeg var i Oslo :)

Skrevet

Ja, jeg håper det. Var på UL i uke 18, og da sa jordmor at hun var 95 % sikker på jente. Regner med at Volvat kan bekrefte det.. Blir såååå Spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...