askeladda Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg har ikke så veldig mye erfaring med "vanlig" depresjon, men har hatt fødselsdepresjon. Det jeg egentlig lurer på er om det er noe som kommer tilbake etter en viss tid hvor man har vært bra? Eller om jeg kan gå ut fra at jeg har fått en "vanlig" depresjon? Håper noen vet litt iallefall, og blir veldig glad dersom noen kunne legge denne ut på skravle for meg i tillegg... På forhånd takk... "trist mamma" Anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå