Gå til innhold

dere som har handlet på ebay...

Anbefalte innlegg

Skrevet

får man alltid en slags bekreftelse fra selger på e-post?

Vant budrunde forrige uke, fikk mail fra ebay, og betalte inn penger på det pay-palgreine...

ikke hørt noe fra selger... er det rart, eller trenger det ikke være det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke alltid å høre fra selger.

Jeg har ofte bare betalt uten å høre noe ...

Skrevet

Har også betalt uten å høre fra selger, men som regel venter jeg.

Pleier å sende en mail til selger når jeg har kjøpt noe, der jeg ber om totalen, altså inkl shipping. Spesielt om jeg har handlet flere varer fra samme selger.

Handlet nettopp 5 produkter i id bare escentual-serien og fikk en bekreftelsesmail hvor jeg kunne betale, men fylle inn shipping utgiftene selv.. Den overser jeg, og venter på mail fra selger.

Du kan jo bare kontakte selger :-)

Har handlet mye på ebay de siste ukene, bryllup nært forestående. Har fått alle varene mine :-)

Skrevet

Men hvordan vet du om de sender til Norge? Kan du legge ut en link til hvor man starter?

Skrevet

Tar litt tid å sette seg inn i det, men når det først er gjort kan du handle til krampa tar deg ;-)

Jeg bruker www.ebay.ca

Register deg med en konto like godt med en gang, du er garantert at du handler noe...

Følg anvisningen som skjer når du reigstrerer deg:

https://scgi.ebay.ca/ws/eBayISAPI.dll?RegisterEnterInfo&_trksid=m37

Når du så skal søke på varer finnes det mange kategorier, men du kan og gjøre enkle søk på nettopp de tingene du leter etter.

Søkeresultatet viser alt den fant på liste, og når du klikker på ett av produktene får du opp en side med all info om det produktet.

Langt oppe, ved siden av bildet står det om de sender Worldwide.

Lenger ned på siden står det info om hva det koster å sende og hvor lang tid det kan ta.

Mange tilbyr samme varen ofte, og det kan være lurt å se på flere. Noen har dyrere fraktkostnader enn andre også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...