Mona2 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har dere UL termin og mensen termin nok så likt? Jeg tror egentlig min UL termin er litt feil... Hadde UL termin 05. August, men var på innvendig UL i Desember og da var jeg akkurat blitt gravid, ikke noe hjerte som banket. Hun trodde jeg var ca 5 uker på vei og antydet 10. August. I tillegg hadde jeg ikke mensen før jeg ble gravid ( Hadde akkurat sluttet å amme, så hadde veldig uregelmessig mens), men jordmor satt først mensen termin 19. August. Jeg ble altså flyttet 14 dager fram. Noen som har det som meg? Mitt spørsmål er: De vil fortsatt regne overtid utfra UL termin? Ikke vente å se fordi jeg har så sprikende datoer?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 De vil gå ut ifra ul terminen uansett. Det er den de mener er rett etter målinger på ul.
LRMG Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har menstermin en uke etter UL-termin. Er to dager over UL-termin, men stresser ikke med det. Skjønner ikke helt hvordan babyen skal ha blitt unnfanget bare en uke etter eggløsning (i følge UL-termin), men de tar kanskje andre ting med i betraktningen også?
Mona2 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg syntes også at jeg ble flyttet vel langt fram, men i og med at jeg ikke har hatt mensen er det jo så og si umulig å vite når jeg hadde EL da...De målte babyens hode og begge lårbeina på UL, men vi får se om han kommer snart, men føler meg sånn sett ikke så veldig på overtid, da...
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde menstermin 1.juli og hadde UL termin 1.august. Så ingenhensyn er tatt i forhold til menstermin her i gården. (kom ikke som et sjokk å bli flytta så mye, veeeeeeldig uregelmessig mens). Skal på kontroll idag og håper på gode ord fra jordmor! Nå er jeg klar for å treffe hybelboer'n min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå