mamman te JM og M Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 bare lure på om vi e mange frisører her? om dere er prøvere,eller gravide?
torisve Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg er frisør, og er 25+5 i dag.. Jobber på Hamar.. Hvor jobber du??
mamman te JM og M Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 bor å jobber i nord-trøndelag! er prøver enda men håper det klaffer snart!!! vi er i den sitvasjonen at det er 4 ute i permisjon å 2 gravide på jobb tihi trur sjefen min e litt lei ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå