Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 vi kranglet i går og mannen min sa: ditt jævla stygge helvete........... jeg spurte en stund etterpå om det var greit jeg reiste ned i butikken,han svarte sa:bare dra til helvete..... er så ufatelig lei meg....
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Herregud...tenk å snakke sånn til en annen person selv om han var aldri så irritert eller sinna på deg!!! Har du snakket med han i dag om det han sa?? Får en følelse av at, uavhengig hvor gammel han er, er estremt umoden. Man snakker bare ikke sånn til andre mennesker!!!
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 hm, har han for vane å bruke et slikt språk overfor deg?
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Faen for ein drittsekk seie eg!!! D e så synd at mange mannfolk e drittsekker me ein gang di tror di har hu i sin hule hånd....(( Kjenne t sånne......
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Å dæven, du.... Hadde mannen min snakket til meg på den måten, ville han funnet ballene sine i en pose på nattbordet neste morgen....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 haha...ja, da hadde jeg sjært av han lillemann!!!:-)))))
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 ja,han har for vane og snakke sånn til meg....føler at han tror han bestemmer alt over meg....får nesten aldri lov å reise bort...... men vet at han elsker meg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Kom deg bort fra ham, i en h....... fart!!! Bodde sammen med en sånn før og det lureste jeg noen gang har gjort var å flytte fra ham.. Han slo i tillegg da, men det begynte med at jeg aldri fikk gå ut, treffe venner eller gjøre ting jeg ville... Deretter begynte han å kalle meg ting, først bare til meg deretter ovenfor andre.. så endte det med at han slo, ei gang slo han meg så hardt at hele kjeven var blå, kunne ikke tygge på flere dager etterpå.. Ei anna gang dro han meg ned trappa og slepte meg over asfalten på utsiden midt på natten... Nei, vil gi deg ett råd!!! STIKK!!!!!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Bruker han sånn språk til vanlig? Det ville jeg ikke latt ungen min vokst opp med iallfall.. Er ikke bra at han snakker slik til deg uansett, og enda verre om han lærer barna det. Skjønner godt at du er lei deg - du bør bare gi ham en kald skulder til han kommer krypende og ber om unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Sett han på plass der og da! STOPP opp og spør om han virkelig mener det han sier... Se han rett inn i øynene, og si at hvis det er tilfelle så har han ingenting her og gjøre!! Si at det sårer deg. Vis at du ikke tålererer slik oppførsel. Hvis han ikke svarer går du ut, og lar han tenke på hva han har sagt..... Det er ikke akseptabelt å snakke slik til hverandre. Du vil vel ikke lære barna dine at dette er ok...? Respekt skal være gjensidig! Ikke finn deg i hva som helst! Uansett hva du gjør, lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå