Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Sa en fersk ambulanse sjåfør til meg på tirsdag... Og på kvelden så så jeg det med han norske "innvandreren" i Oslo på nyhetene...(Han jeg kjenner har ingenting med det som hente, men han sa det til meg rett før noen andre handlet sånn han tenkte) Ja faktisk så ille er det. Han hadde akkurat blitt ambulanse sjåfør, og jeg sa at det må være en spennende jobb. "Ja, det er det. Uten om alle de svarte da..." "Hæ?" sa jeg da. "Ja, for jeg hjelper jo svartinger med et tungt hjerte da" Sa han da. Så det at sykehuset der kommer nå med uttalelser om at de sjåførene ikke mente å være rasistiske, liksom sier jeg da. Når jeg opplever at en her, langt fra Oslo, sier noe sånt. Ja da må det jo være noe i det som hente i Oslo... Kan noen kopiere dette på skravlesiden for meg?
ragna Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 svada. aldri i livet om jeg kopierer dette til skravlesiden for deg. vil ikke sverte nicket mitt, på samme måten som du ikke vil sverte ditt. kos og klemz
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ville jeg ha sverta nicket mitt? Jeg vil bare ikke røpe hjem jeg er.
Dronningen! Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Rasister finnes i alle samfunnslag. Ta en prat med din du og fortell han hvordan han blir profesjonell i jobben sin. Empati er et fint ord å bruke:o)
ragna Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 tss, tull og tøys. hadde du omformulert innlegget ditt, ville det ikke ha vært et problem. du er bare sensasjonslysten kjære deg
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Det værste av alt er at jeg neste kan forstå disse ambulansefolka. Hvor ofte må de rykke ut til steder der en Jalla har banka en annen Jalla? Ikke rart de blir grundig lei. Og siden de ikke hadde røngtensyn noen av dem så kunne de umulig vite at mannen hadde hjerneblødning. De kunne jo driti i kommentarene sine, tenke det er en ting, si det er en annen. Men at de blir lei kan jeg skjønne. Bare at han ble slått fordi han ba noen ikke sparke ball mot ungene sier jo sitt om hvordan de folka er. Totalt sett er det jo han som slo sin feil. Nå høres det jo ut som ambulansefolkene ga mannen hjerneblødning. Og hadde resultatet blitt noe annet om de hadde kjørt han? Tviler på det. Han hadde nok fortsatt hatt hjerneblødning. Ingen tar Jallagubben som slo! Alle maser om hva ambulansefolkene sa.
ragna Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 hadde du formulert innlegget på en måte som ikke tilsa at du kjente den ferske ambulansesjåføren. men skjønner ikke hvorfor du ikke vil vedkjenne deg innlegget?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Det er fordi det er dems plikt å hjelpe. Sett deg i damas situasjon da. Om det hadde vært din gubbe som hadde blitt behandlet av helse personell på den måten... Du hadde faen meg ikke godtatt det du heller. Og dette sier jeg, jeg som i grunn er for å sende innvandrere ut av Norge så fort de gjør en kriminell handling.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Vips så kjenner noen meg, og vips så har dette kommet ut. Derfor. Hva var feil med at jeg kjenner han? Han er pappaen til et barn i barnehagen til mitt barn.
rødblåoggrønn Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Tid er viktig i slike sammenhenger.. Skaden kunne kanskje vært redusert dersom han kom raskere til sykehuset og ble raskere opererert..? Mindre risiko for varig hjerneskade..? Ambulansefolkene sørget jo for at den skadede kom mye senere til sykehuset. Er helt sjokkert over oppførselen til ambulansefolkene!
prinsessetamtam Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 Nei,de har ikke røntgen-syn, men hadde de foretatt en liten undersøkelse av mannen, i tillegg til å bruke hodet litt, ville de nok ha skjønt at det var alvorlig! Mann klarte ikke stå på beina uten hjelp, øynene ruller i hodet på han og han urinerer ukontrollert, allikevel dro ambulansen fra han. Ufattelig skremmende med slik skap-rasisme, og det er naivt å tro at slikt ikke foregår i Norge, det er bare sånn at denne gangen var det mange etnisk norske vitner til stede som reagerte, i tillegg til mørkhudete vitner. Jeg håper ikke denne saken blir glemt, uansett utfallet! Forresten må jeg bare legge til at det å omtale noen som "jalla" er bare blodharry.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #18 Skrevet 9. august 2007 Jalla er vel egentlig et uttrykk for noe som ikke er ekte, eller bare tull.
Gjest ->>- Skrevet 9. august 2007 #19 Skrevet 9. august 2007 Du fikk sikkert Lg på skolestilene dine. Jeg tror ikke en dritt på deg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #20 Skrevet 9. august 2007 Neivel. Det driter jeg i, hva du tror og ikke tror. Jeg vet hva jeg vet nemlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå