Gå til innhold

Rier i hele natt, som har stoppet opp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk tegningsblødning i går kveld og rier (sterke kynnere med sterke smerter ihvertfall) fra midnatt og frem til morgenkvisten i dag, med 10-20 min. mellomrom. Var sikker på at jeg var skikkelig igang! Men så sovnet jeg i 6 tiden og våknet nå, og alt har stoppet opp.

Var det falsk alarm? Er 4 dager til termin...

Hva bør jeg gjøre nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende!

Gå en tur, vask huset, ha sex med mannen din (hvis han er hjemme, da...)

Hører jo om andre her som drikker lakserolje, men det har jeg ikke prøvd, så tør ikke anbefale det.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville ringt min lege/jm for å være på den sikre siden:) Lykke til, det kan jo være fødselen som er like rundt hjørnet:)

Skrevet

Jeg ville fått meg søvn! Høres ut som du er igang, spar energien din frem til riene begynner er mitt råd.

Skrevet

enig med siste innlegg.... sov, slapp av og spar energi. Den trengs når alt setter igang. Du trenger ikke ringe jordmor eller lege, du merker tidsnok at fødsel er igang.

Skrevet

Hei igjen! Værthos jm, som sa jeg var igang, men som førstegangs kan det ta tid og stoppe opp underveis. Hadde 1 cm åpning. Nå har riene startet igjen. Noen som har tips om hvordan jeg kan holde på de så de ikke stopper opp igjen? Åååå som jeg håper at THIS IS IT!

Skrevet

Vel, dei vil stoppe opp viss dei vil... Men går det lang tid med start og stopp så drar du til føden og får drypp. Gjorde eg, da gjekk det to timer til gutten vår var ute!

Skrevet

Nå er jeg ikke i tvil lenger om at jeg er igang :) Fremdeles 10 min mellom riene, men nå gjør de VONDT, hehe

Skrevet

lykke til..å så misunnelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...