Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi har ikke så stort hus. Så i 1 etasje er det bare 2 soverom. Ingen av de er spesielt store. Vi har ett og Kevin det andre. Men så venter vi en til. Vi holder på i kjelleren for å få rom der nede også. Er bare murkjeller til nå. Men jeg vil helst ikke at ett av barna skal sove i en annen etasje enn oss. Tilfelle brann osv. Har tenkt at de får sove på samme rom en tid. Kevin sitt rom er ganske lite. Men det går med 2 senger der. Også får de ha lekerom nede. Etterhvert skal vi kjøpe ett større hus. Men må bli ferdig med dette for å få best pris for det. Hvordan fungerer det å ha en på rundt 1 år og en 4 åring på samme rom? Kommer til å ligge på vårt rom det første året omtrent.
olla Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Vi flytta de sammen da minste var 2 år, da hadde hun hatt eget fra hun var 6 mnd. Men det var liksom en "bod" så det var kjekkere å få de på samme rom. Det er nok litt større enn ditt, men vil tro det går greit iom at de har et annet lekerom. Vi hadde problemer et par kvelder, de lå og snakket, men etter det har det gått glimrende!! De er også blitt mindre vare enn tidligere, den ene kan faktisk sovne mens jeg snakker med den andre!!
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Her funker det dårlig! :-) Storebror blir 4 i oktober, snuppa har akkurat fylt 1 år, og de holder det gående til langt på natt om de ligger på samme rom... Om storebror sovner først går det greit, for lillesøster er forholdsvis grei å legge, problemet er bare at hun alltid blir trøtt først, så det blir umulig å legge henne etterpå :-) Så det funker dårlig for oss ja..! Hehe..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå