♥prinsen&prinsessa♥ Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 anbefalinger til hvilke høstsko jeg skal kjøpe til min 2 åring?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg har vært veldig fornøyd med en ankelhøy "skolett" i skinn fra Nike.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg har bare hatt gore tex joggesko til datteren min på hösten jeg da ........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå